کد خبر: ۶۰۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 06 May 2018

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: تلاش نیروهای خدمات شهری در رفع آبگرفتگی معابر که به دلیل فعالیت‌های عمرانی ایجاد شد، همچنان ادامه دارد تا مشکلات پیش آمده در رفت‌وآمد مردم به سرعت رفع شود.

شهرام لازمی‌زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما به بارندگی شدیدی که دقایقی پیش نقاط مختلف اردبیل را تحت تأثیر قرار داد، اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش نیروهای خدمات شهری در رفع آبگرفتگی معابر همچنان ادامه دارد تا مشکلات پیش آمده در رفت‌وآمد مردم به سرعت رفع شود.

وی ضمن عذرخواهی از مشکلات به وجود آمده در تردد شهروندان، گفت: این آب گرفتگی با ورود سامانه‌های متعدد بارشی ر رقم خورده که با تلاش عاملان خدمات شهری درصدد حل مشکلات پیش‌آمده هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل بیان کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، قبل از وقوع بارش اقدامات لازم  به منظورجلوگیری از بیشتر شدن میزان آبگرفتگی در برخی از معابر شهری انجام پذیرفت.

لازمی‌زارع در خصوص شدت میزان آبگرفتگی‌ها در برخی از معابر نیز گفت: با توجه به تدوام بارش سنگین باران در شهر اردبیل و شروع عملیات عمرانی از جمله اصلاح معابر و پازل‌کاری، این اقدامات در برخی از معابر باعث تشدید آبگرفتگی شد.

لازم به ذکر است با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌های متناوب بهاری تا فردا در نقاط مختلف استان اردبیل تداوم یافته و شدت بارش‌ها در مناطق جنوبی و مرکزی اردبیل بیشتر از سایر مناطق خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
مملکت ما برای هیچ چیزی آمادگی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار