نیمه شب یکشنبه؛
سه سرنشین یک دستگاه سواری پراید طی تصادف خونین جاده‌ای در محور اردبیل - نیر جان باختند.
کد خبر: ۵۹۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 30 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، نیمه شب یکشنبه تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید با تانکر حامل چسب در جاده اردبیل به سمت نیر حوالی روستای حکیم قشلاقی منجر به جان باختن سه سرنشین خودروی پراید شد.

رییس پلیس راه استان اردبیل با تایید فوت سه سرنشین سواری پراید در این سانحه اضافه کرد: این تصادف حوالی ساعت ۱۱ شب در جاده اردبیل _ نیر نرسیده به پلیس راه رخ داده است.

سرهنگ حجت فتاحی ادامه داد: متاسفانه در اثر این تصادف سه نفر که شامل تمام سرنشینان خودروی سواری پراید بود در دم فوت کردند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/2/10/358214_584.jpg

وی در بیان علت این حادثه متذکر شد: بررسی کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید نشان می دهد.

رییس پلیس راه استان عامل انسانی در وقوع این تصادف را محرز دانست و تصریح کرد: در این سانحه سواری پراید از عقب به کامیون حامل چسب برخورد کرده که به دلیل شدت برخورد هر سه سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.

وی با توجه به تصادفات رخ داده در این استان و خطای انسانی به عنوان عامل سانحه، بر لزوم فرهنگ سازی از سوی تمامی ارگان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات در این استان خطای انسانی است، بیان داشت: البته در برخی مناطق استان از جمله محورهای شمالی نقص فنی جاده ای عامل برخی تصادفات می باشد اما در مجموع عامل انسانی در تصادفات استان اردبیل دخیل است که نشان دهنده اهمیت فرهنگ سازی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
شاید اگر پراید سوار نبودند زنده می ماندند.
لعنت به اونایی که 40 ساله دارن پراید و 405 می سازند با ایمنی تعطیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار