بهنامجو مطرح کرد
استاندار اردبیل گفت: تکمیل و بهره برداری از راه آهن اردبیل- میانه وعده دکتر روحانی در سفرتبلیغاتی انتخابات که در دولت دوازدهم محقق می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 26 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران ict اردبیل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این طرح شتاب خوبی گرفته و تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد. 
وی بیان کرد:هم اکنون این طرح 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ضروری است در این مسیر علاوه بر تامین زیر ساخت های دیگر، فیبر نوری نیز طراحی و اجرا گردد. 
او تامین زیر ساخت های ارتباطی در استان اردبیل را خواستار شد و اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه ارتباطات استان سه هزار شغل ایجاد شد و امسال نیز سه هزار تن در این بخش شاغل خواهند شد. 
بهنام جو با اشاره به طرح بزرگ شبکه پایاب سد خداآفرین در شمال استان اردبیل گفت: این طرح در دولت تدبیرو امید از محل اعتبار مهار آب های مرزی شتاب گرفته و فاز اول آن امسال به بهره برداری می رسد. 
به گفته وی ، با بهره برداری از این طرح بیش از 30 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می شود . 
به نوشته ایرنا،‌وی گفت: اشتغالزایی 20 هزار نفری در استان از 2 ماه پیش برنامه ریزی شده و تا 15 روز آینده برنامه ایجاد این تعداد شغل به صورت رسمی اعلام می شود. 
استاندار اردبیل همچنین با بیان اینکه استان اردبیل مهرماه میزبان دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان خواهد بود افزود: پیش از سفر باید برنامه ها و زیر ساخت های لازم در بخش های مختلف فراهم شده و همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند برنامه های قابل اجرا را قبل از سفر تدوین کنند. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یک سفر یک روزه پنجشنبه وارد اردبیل شد. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
استاندار عزیز خوش شانس باشی نوه ی نوه هات با قطار به اردبیل میایند و میروند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار