با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری؛
با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری و با هدف دسترسی آسان شهروندان به خدمات ارائه شده و سهولت در امر خدمت‌رسانی، دفتر منطقه 5 شهرداری اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 24 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح دفتر شهرداری منطقه 5 اردبیل تصریح کرد: کاهش بروکراسی اداری و سهولت در خدمات رسانی به شهروندان از جمله دغدغه‌های مجموعه شهرداری اردبیل بوده که امروز با تأسیس منطقه ۵ شهرداری اردبیل دسترسی شهروندان به خدمات آسان‌تر شده و خدمات رسانی شهرداری اردبیل نیز ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان این که منطقه 5 شهرداری اردبیل بدون افزایش هزینه‌های جاری و صرفه جویی در منابع با بهره‌گیری از منابع موجود در راستای افزایش دسترسی مردم به خدمات شهری و ارتقای خدمات رسانی بهتر و بیشتر تأسیس شده است، افزود: همواره مجموعه شهرداری و شورای اسلامی اردبیل سعی کرده است تا بدون تحمیل بار مالی و بدون افزایش نیروی انسانی به مناطق دیگر شهر اضافه کند.

شهردار اردبیل بیان کرد: با توجه به رکود اقتصادی که در شهرداری‌ها حاکم است، تلاش شهرداری اردبیل غیرقابل توقف بوده و این مجموعه از همه شرایط استفاده خواهد کرد تا خدماتی بهتر و بیشتر به شهروندان ارائه کند.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: تدوام پروژه‌های نیمه تمام، تسریع در روند اجرایی پروژه پل قدس، اتمام پروژه پل داروپخش، بهسازی معابر فرعی، بازگشایی معابر افزایش فصای سبز، روشنایی معابر شهری و نورپردازی و اصلاحهندسی تقاطع از جمله اقدامات شهرداری اردبیل در سال جاری خواهد بود.

وی همچنین از سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد تومان در سه سال اخیر در مجموعه تفریحی – تورسیتی شورابیل خبرداد و گفت: این سرمایه‌گذاری ها با پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های عمرانی در این مجموعه تکمیل و راه‌اندازی شود.

لطف اللهیان تشریح کرد: شهرداری اردبیل با همکاری شورای اسلامی شهر اقدامات شاخصی و ارزشمندی را در سال 96 انجام داده است از جمله این اقدامات به ساماندهی و نوسازی بیش از 800 دستگاه تاکسی و اتوبوس،

تولید وپخش حدود ۲۴۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر، بهره برداری از فاز اول پل قدس به عنوان یکی از اولویت دارترین و ضروری ترین پروژه عمران در شهر و احداث جاده تندرستی در شورابیل می توان اشاره کرد.

وی با با تاکید بر تسریع عملیات در پروژه پل قدس افزود: با بهره برداری از این پروژه و اتمام مطالعه طرح ترافیک مشکل ترافیک شهر اردبیل حل خواهد شد.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: پل داروپخش نیز یکی دیگر از پروژه های مهم عمران شهری اردبیل است که تنها در طول سال ۹۶ حدود ۵۰ درصد بیشتر از سال های قبل پیشرفت فیزیکی داشت و پیشرفت این پروژه در مجموع به بالای ۷۰ درصد رسید و با برنامه ریزی صورت گرفته در صدد هستیم تا پایان نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

 

حرکت در مسیر توسعه نیازمند همت جمعی است

معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: حرکت در مسیر توسعه و آبادانی شهر نیازمند همت جمعی تمامی مسؤولان و مشارکت مناسب مردم است.

بهروز ندایی بیان کرد: توسعه و آبادانی شهر مستلزم یک حرکت جدی از سوی مسؤولان استانی و شهری بوده و در این راستا با پیگیری اعتبارات ملی به شهرداری اردبیل شاهد تحولاتی عظیم در اجرای پروژه‌های شهری خواهیم بود.

وی ضمن تبریک افتتاح ساختمان شهرداری منطقه 5 به شهروندان، بیان کرد: با افزایش یک منطقه دیگر به دفاتر سازمان شهرداری شاهد خدمات‌رسانی آسان و بیشتر به شهروندان خواهیم شد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در خصوص تأمین نیروهای مورد نیاز منطقه 5 شهرداری اردبیل گفت: ضروری است نیروی انسانی متناسب با منطقه لحاظ شود تا با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد این منطقه در اجرای اقدامات خود موفق عمل کند.

ندایی با اشاره به اینکه از لحاظ درآمد و کارگشایی همواره در کنار مجموعه شهرداری خواهیم بود، افزود: اگر حرکت جدی و جمعی برای آبادانی و توسعه شهر انجام نشود، آینده شهر به خطر خواهد افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: منطقه ۵ شهرداری اردبیل در جهت افزایش سطح خدمات به شهروندان بدون افزایش هزینه‌های جاری تأسیس شده که امیدواریم با خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر رضایت شهروندان را جلب کنیم.

علیرضا پوستی با قدردانی از زحمات استاندار اردبیل مبنی بر تعامل و همکاری بیشتر با شورای شهر و شهرداری، توضیح داد: عدم افزایش بارمالی بر مجموعه شهرداری اردبیل در طرح راه‌اندازی منطقه 5 بسیار حائز اهمیت بود.

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم هدایت به عنوان شهردار جدید منطقه 5 معرفی و ساختمان موقت این منطقه مزین به نام شهید علی سیفی در اختیار شهرداری منطقه 5 شهرداری قرار گرفت تا ساکنان مناطق اطراف شهر اردبیل نظیر شهرک سینا، دانش‌آباد، حسن‌آباد و ... از خدمات ارائه شده در این مجموعه بهره‌مند شوند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار