رئیس فدراسیون قایقرانی خبر داد؛
اردبیل – رئیس فدراسیون قایقرانی ایران از میزبانی اردبیل برای مسابقات کانوپولوی ۲۰۱۸ آسیا خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 17 April 2018
به گزارش تابناک اردبیل، غلامرضا امینی در بازدید از دریاچه شورابیل اردبیل اضافه کرد: این مسابقات در مجموعه دریاچه شورابیل اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به درج نام اردبیل به عنوان میزبان این رقابت ها در سایت کنفدراسیون آسیایی تصریح کرد: در این راستا تکمیل سایت ورزش های آبی در شورابیل را مورد تاکید قرار داده ایم.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران با اشاره به ظرفیت های ممتاز دریاچه شورابیل برای برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی افزود: این دریاچه قابلیت تبدیل به منطقه گردشگری ورزشی در سطح ملی را دارد.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای ظرفیت پذیرایی از رشته های آبی و خاکی، سه گانه و... را دارد، تاکید کرد که باید از این ظرفیت در راستای توسعه ورزش های آبی در استان و منطقه استفاده کرد.

امینی همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی روئینگ جوانان یا کانو و کایاک همین رده سنی در دریاچه مصنوعی مجتمع کشت و صنعت پارس آباد در شمال استان اردبیل طی اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وی در عین حال با اشاره به موفقیت های رشته های قایقرانی در سال های اخیر متذکر شد: براین اساس ۱۲۰ مدال آور ایرانی قایقرانی امسال با برگزاری همایشی تجلیل خواهند شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار