رئیس پلیس موادمخدر استان اردبیل:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل از کشف و ضبط 20 کیلوگرم انواع موادمخدر در یک هفته اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 17 April 2018
به گزارش تابناک اردبیل، محمد خیرخواه بشر در جلسه مبارزه با موادمخدر در اردبیل اظهار کرد: با کارهای عملیاتی و رصد فعالیت قاچاقچیان و همکاری مردم در یک هفته اخیر موفق شدیم از یک باند تهیه و توزیع موادمخدر این میزان مواد افیونی را کشف و ضبط کنیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: هشت کیلو از این مواد هروئین، 9 کیلو حشیش و سه کیلوگرم نیز تریاک بوده که در این زمینه پنج نفر از عوامل اصلی نیز دستگیر شدند. 
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل افزود: از این قاچاقچیان دو دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد تا زمینه انهدام این باند خطرناک تهیه و توزیع موامخدر با تلاش نیروهای جان بر کف پلیس مبارزه با موادمخدر فراهم آید. 
 
خیرخواه بشر تصریح کرد: در سال جدید رویکرد ما مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ به ویژه قاچاقچیان در مراحل اولیه کار است تا قبل از اینکه عملیات توزیع انجام شود ما بتوانیم با اطلاعاتی که مردم در اختیار ما می‌گذارند افراد دخیل در این حوزه را دستگیر و با عوامل این باندها مقابله کنیم. وی ادامه داد: پلیس مبارزه با موادمخدر به شدت نیازمند ارائه اطلاعات از سوی مردم است تا بتواند ماموریت خود را به موقع و درستی انجام داده و با سوداگران مرگ برخوردی جدی و قاطع داشته باشد

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار