کد خبر: ۵۸۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 12 April 2018

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، لامبورگینی اخیرا در موزه کارخانه‌ای خود، از احداث یک خط جدید تولید دوچرخه‌های الکتریکی خبر داده و اعلام کرده که این دوچرخه‌ها را به  تنهایی نمی‌سازد و در این مسیر تحت لیسانس یک شرکت متخصص به نام "ایتال تکنولوژی" است. با این وجود ویژگی‌های برندینگ وظاهری دوچرخه با سلیقه تولید کننده معروف ایرخودروها شباهت زیادی دارد.

دوچرخه الکتریکی  لامبورگینی، شامل دو مدل اولیه می‌شود. یک مدل کوهستانی این دوچرخه برای استفاده آفرودی طراحی شده مدل دیگر پرشتاب است و برای مسابقات کاربرد دارد.

لامبورگینی دوچرخه الکتریکی می‌سازد

این اولین باری نیست که لامبورگینی به تولید دوچرخه می‌پردازد. در  نمایشگاه ژنو نیز این خودروسازی یک دوچرخه جاده‌ای پدالی را در کنار ابر خودروهای سریع خود به نمایش درآورد.

لامبورگینی دوچرخه الکتریکی می‌سازد

به راحتی می‌توانید یکی از مدل‌های این دوچرخه رادر فضای بزرگ بار اوروس جای دهید و در هنگام گیر کردن در ترافیک یا مواجه با خیابان‌های تنگ از آن استفاده کنید. از طرفی کاملا طبیعی است که چنین خودروسازی تمایلی ندارد نام خود را به دوچرخه‌ها قرض دهد. خودروسازان بزرگ دیگر مانند مک‌لارن و استون مارتین نیز چنین همکاری را با صاحبان صنعت دوچرخ‌ از خود نشان داده‌اند و پژو نیز از سال 1882 به ساخت دوچرخه فعال است.

لامبورگینی دوچرخه الکتریکی می‌سازد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار