با هدف توسعه اشتغال؛
استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان طی سال جاری گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد هزار و ۶۰۰ شغل در اردبیل منعقد شد.
کد خبر: ۵۸۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 11 April 2018
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو عصر چهارشنبه در نشست انعقاد این تفاهم نامه تاکید کرد: این تفاهم نامه مابین بزرگترین تولید کننده تابلو فرش کشور با کمیته امداد امام (ره) و اداره کل زندان های استان منعقد شد.

اظهار داشت: در قالب این تفاهم نامه شرکت تعاونی تابلو فرش استان آذربایجان شرقی به عنوان سرمایه گذار این پروژه متعهد شد که یک هزار شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد (ره) و۶۰۰ شغل در زندان های استان ایجاد کند.

وی تحقق اهداف اشتغال استان و عمل به شعار «حمایت از کالای ایرانی» را از ثمرات این سرمایه گذاری عنوان کرد و یادآور شد: توانمندسازی شغلی برای افراد کم درآمد استان از اهداف مهم این طرح است.

بهنام جو گفت: در این قرارداد حتی افرادی که هیچ آشنایی با بافت فرش و تابلو فرش ندارند و علاقمند به یادگیری بافت هستند در کمترین زمان ممکن آموزش داده می شوند.

وی با اشاره به تامین سرمایه و تجهیزات ماشین آلات و ملزومات مورد نیاز کارگاه های تابلو فرش برای مددجویان افزود: این همکاری ها و تفاهم نامه ها سبب تداوم اشتغال مددجویان هنرمند و موجب امید مردم به آینده خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار