کد خبر: ۵۸۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 07 April 2018

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صحنه قتل ندا علیزاده، دختر بچه 7 ساله ساکن مشهد امروز در محل وقوع قتل بازسازی شد.

داوود علیزاده پدر ندا علیزاده در حاشیه بازسازی صحنه قتل دخترش اظهار داشت: دخترم را برای خرید نان به نانوایی فرستاده بودیم و پس از مدتی دیدیم به خانه بازنگشت و نگرانش شدیم. بلافاصله به جستجوی دخترم مشغول شدیم و در نهایت جسد دخترم را داخل یک کیسه پیدا کردیم که رها شده بود و دستمال کاغذی‌های متعددی نیز داخل کیسه بود که نشانگر این بود که دخترم با دستمال کاغذی خفه شده است.

پدر ندا علیزاده ادامه داد: نیروی انتظامی برای پیداکردن قاتل، خانه به خانه گشت و در نهایت به فاصله 48 ساعت پس از قتل، موفق شدند قاتل را پیدا کنند و بابت این سرعت عمل از نیروی انتظامی و مقامات قضایی تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه قاتل دخترش همسایه خود آنها بوده است، ادامه داد: قاتل، در کوچه خودمان، میوه فروشی دارد و همان شبی که دخترم گم شده بود، سراغ دخترم را از وی نیز گرفتیم اما وی گفت که دخترم را ندیده و پس از آن نیز مغازه‌اش را تعطیل کرد و دو روز بعد مغازه را باز کرد که بلافاصله دستگیر شد.

علیزاده ادامه داد: دخترم را پنجشنبه شب به خاک سپردیم و شب بعدش، قاتلش دستگیر شد. براساس اعترافات قاتل، این اتفاق در داخل منزل قاتل رخ داده، قاتل به همه چیز اعتراف کرده و گفته به قصد آزار و اذیت این کار را کرده است. خواسته ما این است که زودتر قاتل را به سزای خود برسانند.

 

 
 
00:00 03:24
 
کد ویدیو

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار