کد خبر: ۵۸۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 30 March 2018

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با گیل خبر، با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان اردبیل مبنی بر الحاق آستارا به استان اردبیل ابراز داشت: کسانی که امروز این بحث را مطرح می کنند نمایندگان جدید هستند و مسائل را به خوبی نگاه نمی کنند. معتقدم در تغییر جغرافیای هر استانی بحث کردن چیزی جزء اختلافالت قومی و قبیله ای چیز دیگری نیست.

من یک بار در مجلس نهم به یکی از نمایندگان اردبیل که چنین بحثی را در مورد گردنه حیران مطرح کرده بود گفتم اگر شما امکانات دارید به خلخال توجه بیبشتر کنید که آن ها خواستار الحاق به گیلان نباشند. اگر نه گردنه حیران را برای یک سری منتفذین و افراد رانتی و ویلاسازی می خواهید معتقدم به نفع مردم نیست.

کوچکی نژاد در پایان گفت: منطقه آستارا از مناطق اصلی گیلان است و گیلان توجه ویژه ای به آن می کند و ما دنبال وصل راه آهن رشت به آستارا هستیم و همچنین دنبال این هستیم بحث اشتغال و بحثهای خدماتی را در آن جا گسترش دهیم. به نظرم این نطق ها تازه به دوران رسیده هاست و مردم نیز به حرف آن ها توجهی ندارند و جزء خراب کردن فرد و دامن زدن بر یک سری از اختلافات چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
سلام من یک استارایی اصیل هستم که رگ وریشه ام برای این شهر هستش واگر قراره الحاقی انجام شود باید از یک استارایی پرسیده شود نه اردبیلی که مهاجرت کرده به شهر من.چند دلیل که من راضی نیستم شهرم وارد استان اردبیل شود 1.اولین فرق استارا با اردبیل در نوع فرهنگ وگویش هست ما بعد چند سال که در شهرمان کنار مهاجران اردبیلی زندگی کردیم هنوز با فرهنگ شهر من اشنا نشدن 2.اگه زیر شاخه اردبیل شویم برای تغییر اسناد ثبتی املاک وکارت ملی شناسنامه پلاک خودرو وغیره که شامل هزینه میشود دچار مشکل میشویم حتما میخواهن پرداخت این هزینه هارو با این شرایط بد اقتصادی گردن ملت بندازن برادر وخواهر گرامی نماینده مجلس ما نخواهیم زیر شاخه اردبیل بشیم کی رو باید ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
بله باید از یک آستارایی اصیل پرسیده شود. نه از یک تالش مهاجر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
جناب آقای کوچکی نژاد نماینده محترم اهالی شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی
ضمن سلام و عرض تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای شما و همکاران گرامیتان در سال جدید معروض می دارم:
در ارتفاعات مشرف بر گردنه حیران با وجود امکان برای ویلا سازی علی رغم وجود دورنمایی استثنائی شامل جنگل و دید به دریا و کوه و مشاهده دور نمای شهر استارا و کل گردنه حیران در سایه نظارت مسئولین استان اردبیل به دلیل لزوم حفظ کاربری اراضی و حراست از منابع طبیعی هیچگونه اثری از ساخت و ساز ویلا قابل مشاهده نیست .
بنظر می رسد ویلاسازی افراد رانتی و منتفذین در گردنه حیران ناشی از چشم پوشی و بی تفاوتی برخی از مسئولینی باشد که در این حوزه جعرافیایی به مسئولیت خود عمل نکرده اند اگر واقعا معتقدیم این کار به نفع مردم نبوده چرا پیگیر احقاق حقوق مردم با معرفی و مجازات عاملین آن نبوده و نباشیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار