استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی در استان ارج نهادن به ورزش‌های زمستانی است که به همین منظور ۵ پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 18 March 2018
 به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی در استان ارج نهادن به ورزش‌های زمستانی است که به همین منظور 5 پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به این که جذب و حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی ما  است افزود: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه حضور  سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کنند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: توسعه اقتصادی استان اردبیل منوط به حضور و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و انتظار می‌رود سال آینده در این زمینه شاهد تحولات مهمی باشیم.

بهنامجو از برنامه‌ریزی برای معرفی مدیران موفق خبر داد و گفت: مدیرانی که در حوزه حمایت از سرمایه‌گذاران رضایتمندی مردم و بخش‌های دیگر امتیازات خوبی کسب کنند به عنوان مدیران موفق معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سال آینده ایجاد 20 هزار شغل است که در این زمینه برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان میزان اشتغال خود را اعلام کرده که نیاز است دستگاه‌های دیگر نیز هر چه سریع‌تر نحوه ایجاد اشتغال را معرفی کنند.

بهنامجو افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی هدفمندی داشته باشند و برنامه سفر ماهانه یک وزیر به استان اردبیل  را فراهم کنند.

استاندار اردبیل گفت: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار