برای خدمت‌رسانی در نوروز 97 انجام می‌شود؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار ۱۲۰ اکیپ راهداری جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 14 March 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی با اشاره به آغاز طرح نوروزی سازمان راهداری از 23 اسفند تا 15 فروردین 97 گفت: همه ساله جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در آستانه تعطیلات عید نوروز اکیپ‌هایی در جاده‌های مواصلاتی و ارتباطی استان اردبیل مستقر می‌شوند که امسال نیز به جهت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در اردبیل 120 اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جاده‌های استقرار یافتند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 420 نفر نیروی انسانی در این اکیپ‌ها به ارائه خدمات به مسافران نوروزی مشغول خواهند بود، افزود: این تعداد نیروی انسانی با 26 دستگاه ماشین‌آلات در 9 راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار در جاده‌های مواصلاتی استان خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی کامل راهدارخانه و مراکز اقامتی بین‌راهی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: همه راهدارخانه‌ها، نمازخانه‌ها و مجموع 12 مجتمع خدماتی بین‌راهی استان آماده خدمات‌رسانی کامل به مسافران و گردشگران نوروزی در اردبیل هستند.

رحمتی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 400 دستگاه اتوبوس، 500 دستگاه سواری و 200 دستگاه مینی‌بوس و در مجموع یک هزار و 100 ناوگان عمومی استان مسافران نوروزی را جابه جا می‌کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز افزود: در همین رابطه تمامی نیروهای انسانی و ماشین‌آلات راهداری استان اردبیل با تمام توان آماده ارائه خدمات نوین به مسافران و گردشگران در طول ایام تعطیلات نوروز در سطح استان اردبیل هستند که امید می‌رود امسال نیز همچون سالهای گذشته حداکثر رضایت مسافران و گردشگران را با ارائه خدمات بهتر جلب نماییم.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار