سوءمدیریت در استان بیداد می کند
استاندار اردبیل ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده با روند فعلی که او آن را سوءمدیریت در استان توصیف کرد، امکانپذیر ندانست!
کد خبر: ۵۷۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 13 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: متاسفانه سوءمدیریت در سطح استان اردبیل بیداد می‌کند و بیش از ۹۰ درصد مشکلات ما در تمامی حوزه‌ها به مشکلات مدیریتی برمی‌گردد.

وی گفت: بسیاری از مدیران ما به آمارهای خود دلخوش هستند و این نشان از نبود نگاه درست و علمی در حوزه مدیریت است که در نهایت باعث کاهش خدمات به مردم و کاهش رضایتمندی در جامعه می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به وجود بروکراسی اداری غیرملزوم در سطح ادارات استان تصریح کرد: مدیران ما باید از خواب غفلت بیدار شوند زیرا بسیاری از مشکلات ما به نحوه نگاه آنها به مسایل بر‌می‌گردد.

بهنام‌جو ادامه داد: تمامی مدیران موظف هستند تا در برابر مردم پاسخگو باشند و مشکل اصلی کشور و استان که حل معضل بیکاری است را هرچه سریع‌تر رفع کنند.

وی در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران خواسته یا ناخواسته سعی در اذیت کردن مردم دارند، اضافه کرد: قول ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده با روند فعلی امکان‌پذیر نخواهد بود و لازم است آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها زاید به منظور هموار شدن راه برای ایجاد اشتغال در ادارات کنار گذاشته شود.

استاندار اردبیل افزود: ما به قول‌هایی که در خصوص ایجاد اشتغال و تکمیل طرح‌ها و پروژه ها در سطح استان داده‌ایم پایبندیم و با کمک مردم و تغیر رویه مدیران که باید در آینده نزدیک انجام شود به این قول‌ها عمل خواهیم کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، انتقاد تند و شدید اکبر بهنام جو از مدیران که از زمان تصدی این مسئولیت بیسابقه است، تداعی انتقادات و هشدارهای مکرر اما بی نتیجه مجید خدابخش استاندار سابق است؛ به طوری که در طول 4 سال تصدی استانداری معلوم نشد چه موانعی او را در ترمیم مدیریت استان ناکام گذاشت و اساساً دلیل ناتوانی او در اصلاح امور مدیریتی چه بوده است؟!

بهنام جو نیک می داند که سخن گفتن از سوء مدیریت مدیران آن هم برای افکار عمومی بدون اقدام عملی و اصلاح نه تنها برگ برنده او نخواهد بود بلکه او را همانند سلف اش در سراشیبی سقوط خواهد برد. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
آقای مهندس درباره سومدیریت موجود در استان واقعیت را به مردم گفته اند ریشه این وضعیت به چهار سال گذشته برمیگردد زمانی که استاندار بازنشسته وپروازی قبلی بجای ساماندهی بدنه اجرایی استان مشغول انتصابهای سیاسی بود تا جایی که تعداد مشاورانش به چند برابر تعداد مشاوران رئیس جمهور رسید و دردآورتر اینکه برخی از نمایندگان استان در مجلس بجای تذکر به ضعفها ووقت کشیهای خدابخش از او بعنوان هدیه نظام بمردم استان یادمیکردند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
خواهشا این وکیل الدوله ها را به مردم معرفی کنید تا مردم فهیم استان دوباره از یک سوراخ گزیده نشوند
دل سوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
جناب اقای استاندار اگر مشکل مدیران هستنند پس حضرتعالی چرا همان مدیران را فقط جابجا می کنید و از این خانه به ان خانه از فرمانداری به امور روستایی و از فرمانداری به ستاد بحران و از اینجا به انجا واز تهران صفر کیلومتر به اردبیل و غیره بله درد بسیار است و درمان نیست هم
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
با سلام بنده هم وام میگیرم از نظر آقایی که با نام (( دل سوز )) پیرامون سوء مدیریتی که به قول آقای استاندار وضعیت نابسامانی در استان دارد مطلبی عرض نمایم . زمانی که اراده مدیران ارشد بر حفظ وضعیت حاکم باشد و زمانی که پدیده قحط الرجال از سطوح بالا تر گرفته تا پایین بر مدیریت کلان و سطوح پایین حاکم باشد غیر از این انتظاری نباید داشت .
مناصب و پست های مدیریتی اکثرا نه بر اساس لیاقت و شایستگی و کاردانی بلکه بر اساس سفارشات و سایر وابستگی ها ( لزوما وابستگی سیاسی و همفکری هم نیست ) و نیز توانایی افراد در چرب زبانی و تملق و موافق نظر مدیر حرف زدن و.... تقسیم میشود . هر کس که قدرت چانه زنی و لابی گری بیشتری داشته باشد و اهل نقد و نظر نباشد روزگارش سکه است و روزگار به خوشی بگذراند چیزی که کمتر خریدار دارد صداقت و راستی و پاکدستی و پاک نفسی می باشد.
اصلاح امور مدیریتی و به طبع آن اصلاح امور جامعه نه بر اساس فامیل سالاری (( الیگارشی )) و نه بر اساس سفارشات و تحمیل مدیران سفارشی ممکن نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
جناب بهنام جو شما همون همدان شهر خودتون رو آباد کن اردبیل پیشکش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار