مردم با مأموران همکاری کنند
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از آماده‌باش ۱۳۵ آتش‌نشان در روز چهارشنبه‌سوری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 13 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، محمودرضا یعقوبی تصریح کرد: به منظور مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری تمامی پنج ایستگاه آتش‌نشانی و نیروهای عملیاتی در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که همکاری شهروندان می‌تواند در تسریع عملیات آتش‌نشانی مؤثر باشد و به همین دلیل انتظار می‌رود در صورت بروز مشکل شهروندان سریعاً با ۱۲۵ تماس حاصل کرده و با مأموران ما همکاری داشته باشند.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با تأکید به احتمال بروز چندین حادثه آتش‌سوزی خواستار مراقبت والدین از فرزندان خود شد و تأکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده آتش‌سوزی از مداخله پرهیز کرده و سریعاً حادثه را به آتش‌نشانی اطلاع دهند.

یعقوبی با تأکید به اینکه همه ساله نیروهای آتش‌نشان در روز چهارشنبه‌سوری نهایت تلاش خود را برای مداخله در حوادث، ایمن سازی معابر و اطفا حریق به کار می‌گیرند، متذکر شد: امسال نیز تمامی توان خود را به کار گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: در ۱۱ ماهه امسال ۵۸۵ مورد عملیات اطفا حریق انجام شده و با وجود کمبودها مأموران آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن در حوادث حضور یافته‌اند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار