فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل در خصوص برخی رفتارهای نامطلوب با ارباب‌رجوع در ادارات به مدیران و کارکنان تذکر داد.
کد خبر: ۵۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 13 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح کرد: اینکه شهروند از برخی حوزه‌ها از جمله محیط‌زیست و بهداشت گله دارد، قابل‌قبول است اما در برخی مواقع ادارات خود سوژه‌های تخریبی ایجاد می‌کنند.

وی تأکید کرد: به منظور رفع کمبودها و نارسایی‌ها باید خود مدیران احساس مسئولیت کنند؛ چرا که تمامی آسیب‌ها منشأ خارجی نداشته و باید به صورت مداوم آسیب‌شناسی از زیرمجموعه کاری خود داشته باشند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه هر مدیری باید عملکرد خود را ارزیابی کند، ادامه داد: بی‌توجهی به آسیب‌ها منجر به تشدید آن می‌شود.

به گفته زنجانی هر اداره‌ای باید از دیدگاه شهروندان عملکرد خود را ارزیابی کرده و تماماً نگاه مثبت به عملکرد خود نداشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با اشاره به برخی رفتارهای نامطلوب با ارباب‌رجوع در ادارات تأکید کرد: نتیجه این رفتارها سوق دادن افراد جامعه به سوءاستفاده و انحراف است و بی‌شک انحراف به صورت تدریجی بروز و ظهور دارد.

به نوشته مهر، وی با بیان اینکه هزینه انحرافات یک کارمند و یک مادر به پای نظام نوشته می‌شود و دشمن ناکارآمدی نظام را مطرح می‌کند، تأکید کرد: روابط ناسالم در برخی ادارات به گوش ما می‌رسد و انتظار ما بازنگری عملکرد ادارات از سوی مدیران مربوطه است.

زنجانی به محدودیت امکانات دولت نیز اشاره و تصریح کرد: دولت‌محوری امری منسوخ است و اداره‌ای موفق خواهد بود که بتواند برنامه محور بوده و حداکثر استفاده را از امکانات موجود داشته باشد.

فرماندار اردبیل به ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و حمایت بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: نیازمند برنامه‌ریزی برای امکانات موجود هستیم تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار