فرمانده انتظامی اردبیل:
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیکاری و اعتیاد را دو عامل اصلی ارتکاب جرائم در این شهرستان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 12 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل در راستای آماده‌سازی بخشهای مختلف در شهرستان برای پذیرایی مسافران و گردشگران نوروزی به ریاست فرماندار اردبیل در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

راه‌اندازی گشت‌های مشترک نظارت بر بازار در ایام تعطیلات نوروز

فرماندار شهرستان اردبیل در این جلسه اظهار داشت:‌ متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم که فضای مجازی به یک محیطی برای تخریب دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده که انتظار می‌رود در این زمینه متولیان این فضاها از اعلام نظرهای غیرواقعی خودداری کنند.

جواد زنجانی با اشاره به برخی نارضایتی‌های مردمی در حوزه‌هایی نظیر بهداشت و محیط زیست و برخی بخش‌های دیگر گفت: در برخی موارد نیز خود دستگاه‌ها سوژه تخریبی ایجاد می‌کنند که انتظار می‌رود تمامی مسئولان در حوزه وظایف و رسالت‌ها احساس مسئولیت کرده و با آسیب‌شناسی مداوم از زیرمجموعه کاری خود تلاش کنند تا این آسیب‌ها را برطرف کنند.

وی با تاکید بر توجه ویژه مدیران به آسیب‌شناسی و شناسایی کمبودها و نارسایی‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه بی‌توجهی به آسیب‌ها و نارسایی‌ها زمینه‌ساز تشدید و افزایش آنها می‌شود انتظار می‌رود تا اقدامات لازم در راستای رفع نواقص در زیرمجموعه ادارات انجام شود.

فرماندار شهرستان اردبیل ارزیابی عملکرد ادارات از دیدگاه شهروندان را ضروری دانست و افزود:‌ نباید دید مدیران نسبت به عملکرد دستگاه‌های خود تماما مثبت باشد بلکه باید دیدگاه‌های ارباب رجوع نیز مورد توجه قرار گرفته و با برخی رفتارهای نامطلوب زمینه برای نارضایتی مردم فراهم نشود چرا که این امر انحراف و سوء استفاده را به دنبال خواهد داشت که این انحرافات به پای نظام نوشته می‌شود.

زنجانی بیان کرد: در عرصه کنونی دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند که برخی رفتارهای نامطلوب توسط کارکنان و مدیران دولتی زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا چنین بهانه‌هایی به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی که دولت با محدودیت منابع و اعتبارات مواجه است باید تلاش کنیم تا از منابع موجود به نحوی شایسته و مناسب بهره‌بردری لازم را داشته باشیم که لازمه این امر برنامه‌محوری است.

فرماندار شهرستان اردبیل  با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مشکلات پیش رو به ویژه در حوزه اقتصادی و اشتغال را برداریم نیازمند حمایت از ظرفیت‌های بخش خصوصی هستیم و باید در این زمینه اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

زنجانی با اشاره آماده‌سازی شهرستان اردبیل برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کالاهای مورد نیاز مردم و نیز میوه شب عید به میزان لازم تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد و نیز برنامه‌ریزی شده تا گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی نیز در ایام تعطیلات نوروز و به ویژه در روزهای پایانی سال در سطح شهرستان فعال شود.

برخورد جدی و قاطع با برهم‌زنندگان آرامش و امنیت مردم

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ دشمنان در عرصه کنونی تلاش می‌کنند تا با بزرگ‌نمایی مشکلات موجود در کشورمان آرامش و امنیت موجود در آن را به هم بزنند که نباید اجازه چنین امری را به آنها بدهیم.

داوود موسوی با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان در شناخت توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام تصریح کرد:‌ این مهم زمینه‌ساز خنثی‌سازی تمامی نقشه‌های دشمنان شده و اقتدار و امنیت کشور را دوچندان خواهد کرد.

وی با اشاره به رسالت نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت و آرامش در جامعه بیان کرد: مشارکت و همکاری هر چه بیشتر مردم با عوامل نیروی انتظامی زمینه‌ساز کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت و آرامش موجود در جامعه خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از برخورد جدی و قاطع با برهم‌زنندگان آرامش و امنیت مردم در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: در این راستا برخورد شدید با تولیدکنندگان و فروشندگان مواد محترقه و منفجره غیرمجاز در ایام پایانی سال در دستور کار جدی پلیس بوده و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود که انتظار می‌رود مردم نیز در کاهش حوادث و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال مشارکت لازم را داشته باشند.

موسوی بیکاری و اعتیاد را دو عامل اصلی وقوع جرائم در اردبیل دانست و گفت:‌ افرادی که شغل مناسبی ندارند اغلب به ارتکاب جرائم روی می‌‌آورند و نیز جرائم حوزه سرقت در افراد معتاد بیشتر است که با اطلاع‌رسانی می‌توانیم در زمینه کاهش آسیب‌ها اقدام کنیم.

 1800 مختصات جغرافیایی مکان‌های گردشگری اردبیل مشخص شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ باید تلاش کنیم تا در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی فعالیت مکان‌های خدماتی و اصناف مختلف در ایام نوروز تعطیل نشود چرا که تعطیلی این مراکز مانع برای خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران است. 

قادر تقی‌زاده با تاکید بر افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی گفت: انتظار می‌رود برای تقویت صنعت گردشگری و رضایت هر چه بیشتر مسافران ورودی به استان زیرساخت‌ها در منطقه تقویت شود و نارسایی‌ها و کاستی‌ها در بخش‌های مختلف به حداقل برشد.

به نوشته تسنیم، وی از تهیه نقشه‌های راهنمای مسافران نوروزی خبر داد و افزود: این نقشه‌های در ورودی شهر و مکان‌هایی که برای این موضوع در نظر گرفته شده با همکاری شهرداری و هلال احمر استان توزیع خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر نقشه استان، نقشه و مسیرهای مناسب شهرستانی نیز آماده شده و  یک هزار و 842 مختصات جغرافیایی با جزئیات کامل از قبیل محل دقیق دستگاه‌های اداری، جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، اماکن گردشگری و  غیره  با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی تعیین شده است.

تقی‌زاده از برگزاری برنامه‌های مشارکتی برای ایام عید نوروز خبر داد و گفت: باید در راستای ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران و مسافران نوروزی به استان تلاش کنیم تا خدمات مناسبی را به آنها ارائه داده و زمینه‌ساز رونق و توسعه صنعت گردشگری در استان با جلب رضایتمندی مسافران ورودی شویم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار