دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد با مفاسد اداری با جدیت و قاطعیت در اردبیل انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی  امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اردبیل اظهار داشت: برخورد با مفاسد اداری با همکاری مجموعه قضایی با جدیت انجام می‌شود و نیاز است در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به بدنه دستگاه‌ اداری خود نظارت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا فعالیت‌های انجام یافته براساس مبانی قانونی باشد.

وی با اشاره به این که دستگاه قضایی سال آینده نظارت جدی و قاطعانه‌ای بر دستگاه‌هایی اجرایی خواهد داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت خود را بر زیرمجموعه‌های اداری خود دوچندان کنند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مقابله با مفاسد اداری یک اولویت اساسی است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در انتخاب مدیران زیردست دستگاه‌های خود دقت لازم و کافی داشته باشند و افراد صلاحیت‌دار را انتخاب کنند.

عتباتی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مدیران سالم و توانمند استان زیاد است ولی در برخی ادارات شاهد برخی فسادهای اداری هستیم که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود و دستگاه قضائی در این زمینه برنامه اساسی در نظر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی در هدایت بخش خصوصی به فساد نقش داشته‌اند که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شده و با جدیت پیگر این امر هستیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بر درون سازمان خود نظارت داشته باشند و منتظر نمانند دستگاه قضایی به این امر ورود پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار