استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل به ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر گردشگری اردبیل و اجرای المان‌هایی متناسب با تاریخ و فرهنگ آن تأکید کرد.
کد خبر: ۵۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 12 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل تصریح کرد: گردشگری یکی از محورهای توسعه و از قابلیت‌های اردبیل است و انتظار می‌رود در راستای رونق آن پروژه‌های عمرانی و شهرسازی تعریف شود.

وی افزود: تغییر مبلمان شهری و زیباسازی فضای شهری از جمله ضرورت‌های توسعه عمران شهری اردبیل است و به ویژه باید به المان‌هایی از جمله بالخلی چای و شورابیل توجه ویژه شود.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه تعریف پروژه‌های توسعه محور در شهر اردبیل ضرورت ویژه دارد، اضافه کرد: از سویی باید در پروژه‌ها به آثار تاریخی و فرهنگی شهر توجه داشت.

بهنام جو بهسازی پیرامون بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی تنها اثر ثبت جهانی را مورد تأکید قرار داد و خواستار ساماندهی خیابان مقدس اردبیلی از فرودگاه تا مرکز شهر شد.

وی با بیان اینکه در تمامی ساخت‌وسازها باید مؤلفه‌های فرهنگی و تاریخی رعایت شود، ادامه داد: صرف ساخت‌وساز با جسم بتنی مقبول نیست.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به محدودیت بخش دولتی در پاسخ به تمامی مطالبات مردم اضافه کرد: انتظار می‌رود شورای شهر و شهرداری با جذب مشارکت بخش خصوصی پروژه‌های موردنیاز شهروندان را اجرا کنند.

بهنام جو همچنین از بررسی طرح انتقال پادگان اردبیل خبر داد و بیان داشت: با مشارکت بخش خصوصی باید در فضای ایجاد شده پروژه مطلوبی اجرا شود.

وی یکی از نیازهای شهر اردبیل را نبود هتل‌های چهارستاره دانست و خواستار مشارکت متولیان در جذب بخش خصوصی و احداث هتل‌های استاندارد شد.

استاندار اردبیل همچنین تکمیل موزه دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و افزود: تمامی پروژه‌ها باید در راستای جذب گردشگر و رفاه حال مردم اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار