در کارگروه اشتغال استان مطرح شد؛
استاندار اردبیل از وضعیت و روند کند پیگیری طرح‌های اشتغال زا در این استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۷۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 11 March 2018
 
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو بعد از ظهر یکشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: روند پیگیری طرح ها مطلوب نیست و گاها مشاهده می شود که پاسخ به یک متقاضی چندین ماه به طول انجامیده است.

وی افزود: ما از ادارات کل در خصوص روند پیگیری طرح ها گزارش اخذ می کنیم و مدیران نیز باید از زیرمجموعه خود گزارش گیری کنند و برای کارکردن و حمایت از طرح های اشتغال زا زیرمجموعه خود را فعال کنند.

استاندار اردبیل با تاکید به اینکه بی توجهی به اشتغال و بیکاری در ادامه اثرات سو اجتماعی داشته و منجر به انواع آسیب ها می شود، تاکید کرد: ما در مقابل این آسیب ها مسئول هستیم و هر مدیری باید احساس مسئولیت داشته باشد.

به گفته بهنام جو از سال آینده روند رسیدگی به عملکرد مدیران تغییر یافته و با مدیر و اداره ای که مسئولانه با این موضوع مواجه نشود، برخورد خواهیم کرد.

وی به تشکیل جلسات پنجره واحد در خود استانداری اشاره و تصریح کرد: طرح های اشتغال زا در خود استانداری بررسی و موانع رفع می شود.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان با تاکید به اینکه ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده مطرح شده است، اضافه کرد: بی شک این تعداد فرصت شغلی ایجاد خواهد شد اما نباید مردم اذیت شوند.

بهنام جو خواستار تسریع رسیدگی به طرح های اشتغال زا شد و بیان داشت: هر فردی صلاحیت ندارد باید سریعا اعلام شود و اگر فردی صلاحیت دارد نباید در اعطای تسهیلات تاخیری را مشاهده کنیم .

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار