رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل راه آهن اردبیل در اولویت برنامه های سال آینده دولت قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 10 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، داوود شایقی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس قول سخنگوی دولت که 16 اسفند را برای پرداخت حقوق کارکنان دولت اعلام کرده بودند٬ در استان اردبیل نیز هماهنگی های لازم صورت گرفت و حقوق کارکنان رسمی و پیمانی پرداخت و حقوق کارکنان قراردادی نیز به زودی پرداخت می شود.

وی در رابطه با پروژه های مهم استان اردبیل گفت: پروژه راه آهن میانه - اردبیل به عنوان یکی از پروژه هایی بوده که در توسعه استان اردبیل دخیل است و برای تأمین اعتبار٬ چندین جلسه به همراه استاندار اردبیل با رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه دیدار کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: پروژه راه آهن میانه - اردبیل سال آینده اولویت اصلی دولت خواهد بود و هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این پروژه٬ از پروژه های عمرانی اولویت دار استان اردبیل در سال آینده است.

شایقی تصریح کرد: تعهد پیمانکار 300 میلیارد تومان در حال انجام بوده و 100 میلیارد تومان نیز که در این رابطه تخصیص یافته بود٬ هفته آینده به این پروژه تزریق می شود.

وی بیان کرد: فاضلاب شهر اردبیل٬ پروژه سدخدا آفرین٬ چهار بانده کردن جاده اردبیل - مشگین شهر و اجرای طرح های گردشگری در شهرستان های استان اردبیل از جمله دیگر طرح هایی بوده که سال آینده پیگیری می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در بودجه سال 97 ٬ محوریت اصلی دولت و دستگاه های اجرایی ایجاد اشتغال خواهد بود و در استان اردبیل برای ایجاد 20 هزار شغل جدید تلاش می کنیم که در سرشماری سال 95 ٬ 65 هزار نفر بیکار در استان اردبیل اعلام شد.

شایقی افزود: نرخ بیکاری استان در 3 ماهه پاییز 9.2 اعلام شده که نسبت به سه ماهه تابستان کاهش دارد که امیدواریم این موضوع در سال آینده نیز بهتر شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
خیلی جالب است بعد از گذشت 15 سال از آغاز پروژه تازه قرار است در اولویت قرار بگیرد بزک نمیر بهار میاد
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
در طول حدودا 1460 روز مدیریت استاندار بازنشسته و پروازی قبلی که یقینا از فرصت سوزترین مقاطع از بدو تاسیس استان بود اگر روزی به اندازه تنها 30 متر از پروژه راه اهن کار میشد درپایان دولت یازدهم حداقل 43 کیلومتر از آن تمام میشد واین یعنی بیشتر از یک چهارم کل پروژه . ظلمی که خدابخش و تیم ش در حق این پروزه کرد قابل جبران نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار