خودتان قضاوت کنید
مسئولان استان در شرایطی از مطالعه طرح‌های جدید خبر می‌دهند که پروژه‌های در دست اجرا و بعضاً با 15 سال زمان، در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
کد خبر: ۵۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 08 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز ندایی  معاون عمرانی استاندار اردبیل در نشست کمیسیون ایمنی راهها و تحلیل تصادف های جاده ای استان اردبیل با بیان ضرورت توسعه جاده های مواصلاتی استاندارد از آغاز مطالعه برای ساخت 2 آزادراه در این استان خبر داد.

در همین حال داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اعلام این که طرح راه‌آهن اردبیل- پارس‌آباد سال آینده در اولویت مطالعه قرار می‌گیرد، افزود: این طرح بر اساس قانون بودجه سالانه مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک اردبیل،‌اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل اخیراً نیز گفته است که باتوجه به اینکه مطالعات ایجاد بندرخشک در اصلاندوز در سطح وسیعی از سالهای گذشته در استان اردبیل آغاز شده است اما انتظار می‌رود تا مطابق با نیازها و خواسته‌های مردم مطالعات این طرح بار دیگر به صورت دقیق و با ظرافت هرچه تمام‌تر انجام گیرد.

بر پایه این گزارش، اظهارات مسئولان استان برای دادن وعده به مردم در زمینه انجام مطالعات طرح‌های برشمرده و برخی طرح ‌ای دیگر در شرایطی است که به عنوان مثال طرح راه‌آهن میانه-اردبیل به طول 180 کیلومتر و از حدود 15 سال فقط، 50 درصد پیشرفت فیزیکی را در شرایط کنونی تجربه می‌کند و بنا به اعلام مقامات مسئول،تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در زمان 3 سال که از قول‌های استاندار اردبیل به مردم است، نیازمند تزریق بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است!

براستی آیا زمان آن نرسیده که مسئولان محترم به جای برخورد شعاری و وعده نسیه،انرژی و توان خود را به اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های در دست اجرا و نیمه‌تمام متمرکز کنند.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار