در واپسین روز‌های پایانی سال امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) به‌دنیا آمد.
کد خبر: ۵۷۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 07 March 2018
تابناک اردبیل: نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان متولد شد که تاکنون تولد نوزادی با این وزن در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی زنجان ثبت نشده بود.
 


به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان در واپسین روز‌های پایانی سال امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) به‌دنیا آمد.

بر اساس این گزارش مادر این نوزاد در سومین زایمان خود فرزندی به وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم به‌دنیا آمورده است.

این گزارش حاکی است تولد نوزادی با این وزن در نوع خود نادر محسوب می‌شود و در سال‌های قبل ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم آخرین رکوردی بود که در این بیماستان به ثبت رسیده است.

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان در این باره گفت: تاکنون در هیچ یک از بیمارستان‌های تامین اجتماعی تولد نوزادی با وزن پنج کیلو و ۴۰۰ گرم گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: جنسیت این نوزاد پسر است و در حال حاضر در بخش زایمان بیمارستان امام حسین بستری است و فردا در شب ولادت حضرت زهرا (س) و روز مقدس زن ترخیص خواهد شد.

گفتنی است این مادر زنجانی با سن ۳۱ سالگی سومین نوزاد خود را با موفقیت و به روش زایمان طبیعی به‌دنیا آورده است و نوزاد از لحاظ جسمی کاملاٌ سالم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار