کد خبر: ۵۷۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 06 March 2018
 

وزیر نیرو در احکام جداگانه ای ضمن انتصاب معاون جدید خود در امور آب و آبفا، حکم معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو را تمدید کرد.

به‌گزارش عصرایران به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان ضمن تقدیر از خدمات رحیم میدانی معاون سابق، با صدور حکمی عباس سروش را به عنوان معاون جدید آب و آبفای وزارت نیرو منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی وزیر نیرو آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون آب و آبفای وزارت نیرو منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری سایر معاونین، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی، مدیران ذیربط و جلب مشارکت کلیه ذینفعان صنعت آب و فاضلاب در چارچوب برنامه‌های وزیر نیرو در حوزه آب و پساب در دولت دوازدهم، تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، نسبت به تحقق کامل برنامه‌های تحت مدیریت با تأکید بر اولویت‌های عمومی و تخصصی مندرج در پیوست این حکم در راستای پایداری فنی، اقتصادی و زیست محیطی آب کشور اهتمام ویژه به عمل آورید.

وزیر نیرو همچنین در احکام جداگانه ای، رضا انجم شعاع معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو را در سمت خود ابقا کرد.فرهاد یکه یزدان‌دوست را به سمت مشاور وزیر در امور بین الملل و سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق و علی اصغر میرزایی را به عنوان مشاور وزیر در امور پیگیری‌های ویژه منصوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار