کد خبر: ۵۷۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 03 March 2018

استاندار اردبیل بر اجرای قانون در انتخاب فرمانداران تاکید دارد اما باوجود این، تلاش برای ابقاء فرماندار شهرستان و طرح گزینه نماینده همچنان ادامه دارد حال باید دید در انتخاب فرماندار قانون وزارت کشور اعمال می‌شود یا تلاش‌های فرماندار و نماینده به ثمر خواهد نشست و یا گزینه چهارم وارد میدان می‌شود؟

به دنبال تغییر و تحول در مدیران کل استان اردبیل و فرمانداری‌های تابعه برخی از این مدیران که لیست تغییر و تحول قرار گرفته‌اند به بهانه‌های مختلف مجموعه تحت مدیریت خود را رها کرده و به دنبال رایزنی برای ابقاء در مسئولیت خود هستند.

این در حالی است که استاندار اردبیل در طول مدتی کوتاه و با توجه به شناختی که از زمان تصدی خود در معاونت استانداری داشت از قبل گزینه‌های مطرح برای جابجایی مدیران ارشد شهرستان‌ها و مدیران کل را تعیین کرده است و این تلاش برای ابقاء به نظر می‌رسد بی نتیجه خواهد ماند.

در حال حاضر فرمانداری شهرستان گرمی تنها فرمانداری است که استاندار از عملکرد آن اعلام رضایت کرده و بر ابقاء آن تاکید کرده است و مابقی فرمانداران در آستانه تغییر و تحول قرار گرفته است.

طبق آخرین اخبار به دست آمده صمدی فرماندار پارسآباد گزینه مطرح برای فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر است اما به نظر می‌رسد نماینده شهرستان گزینه دیگری را پیشنهاد داده که این گزینه پیشنهادی در آستانه بازنشستگی قرار گرفته و طبق قانون وزارت کشور این شخص نمی‌تواند در این مسئولیت قرار گیرد و استاندار اردبیل نیز بر اجرای قانون در انتخاب فرمانداران تاکید دارد اما باوجود این، تلاش برای ابقاء فرماندار شهرستان و طرح گزینه نماینده برای فرمانداری مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد حال باید دید در انتخاب فرماندار قانون وزارت کشور اعمال می‌شود یا تلاش‌های فرماندار و نماینده به ثمر خواهد نشست و یا گزینه چهارم وارد میدان می‌شود؟

انتهای پیام/سفیر مشگین

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
فرماندار ضعیف گرمی ابقا شد.
هر دم از این باغ بری می رسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار