شهردار اردبیل گفت: بازارچه موقت نوروزی در سطوح مختلف شهر اردبیل با هدف ساماندهی دستفروشان برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 23 February 2018
اردبیل| بازارچه موقت نوروزی در سطح شهر اردبیل برپا می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نوروز در اردبیل اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته در حال حاضر برپایی بازارچه موقت نوروزی در سطوح مختلف شهر اردبیل با هدف ساماندهی دستفروشان منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که اهمیت به رضایتمندی مسافران و گردشگران برای ما حائز اهمیت بسیار است افزود: یکی از دلایل عمده‌ای که در این ایام از سال ساماندهی دستفروشان در اولویت قرار داده می‌شود جلوگیری از مواردی است که سبب سلب زیباسازی شهری می‌شود که این موضوع نیازمند همدلی و هم‌افزایی مسئولان مربوطه است.

شهردار اردبیل گفت: به همین منظور تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و طرح فراخوان المان‌های هفت سین و سفره‌های نوروزی نیز منتشر شده که  در این زمینه علاقه‌مندان تا 10 اسفند ماه فرصت دارند تا طرح‌ها و ایده‌های خود را به کمیسیون زیباسازی شهرداری اردبیل تحویل دهند.

لطف‌اللهیان بیان کرد: هم‌اکنون در ارتباط با استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی آمادگی کاملی داریم و برنامه‌های نوروزی مرتبط با ایام را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم با پذیرایی مناسب از آنان شاهد جلب رضایت آنان و ارائه خدمات مناسب به آنان باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی از  تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل به شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل تا روز یکشنبه 6 اسفند تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار