کد خبر: ۵۶۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 20 February 2018
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: اخلالگران نظم عمومی و اراذل و اوباش در کنار تحمل مجازات خود تبعید خواهند شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر عتباتی در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما در روزهای گذشته موفق شدیم سه تن از اراذل و اوباش و اخلالگران امنیت عمومی را با مراقبت‌های ویژه پلیس دستگیر و بازجوئی‌های لازم را در این مورد انجام دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این افراد با همکاری نیروی انتظامی و با سابقه شرارت، چاقوکشی، قمه و قداره‌کشی در مناطق مختلف شهر اردبیل دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: ما با همکاری پلیس و بعد از مراقبت‌ها و بررسی‌های متعدد این افراد را که فراری بودند دستگیر کردیم و با قرار بازداشت موقت به دلیل سوابق کیفری تحویل زندان شدند.
 
عتباتی بیان کرد: تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد تا ابعاد مختلفی از اقدامات نابهنجار و شرارت‌آمیز این افراد بازگو شود.
 
وی با اشاره به اینکه با قاطعیت با اخلالگران نظم عمومی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: مجازات‌های سنگینی در انتظار افراد شرور در اردبیل قرار دارد که به هر وسیله‌ای می‌خواهند امنیت جامعه و جان و مال و ناموس اشخاص را مورد تعدی و تجاوز قرار دهند.
 
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نمونه این مجازات‌ها را تبعید و ممانعت از حضور و سکونت در شهرها و مناطق مختلف استان اعلام کرد و افزود: ما به هیچ وجه قصد کوتاه آمدن در برابر این اراذل و اوباش را نداریم.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار