در پی احتمال ردصلاحیت مجدد کمال‌الدین پیرموذن؛
رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل برای شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر،نمین و سرعین آماده می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 17 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، تحرکات رسانه ای حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل طی ماه‌های اخیر شدت یافته و منابع خبری اعلام می‌کنند که این تصمیم متعاقب جلسه برادران پیرموذن برای تقسیم کار در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و نامزدی حسین پیرموذن از حوزه انتخابیه اردبیل،نیر،نمین و سرعین اتخاذ شده است.

کمال‌الدین پیرموذن از بیم ردصلاحیت مجدد در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، چنین توصیه مصلحت‌آمیزی را به برادرش ارائه کرده است.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده وقت حوزه انتخابیه اردبیل در مجلس نهم و در اسفندماه 1393 دربیانیه‌ای از اظهارات برادر بزرگش نورالدین پیرموذن(ساکن آمریکا) که در مجالس ششم و هفتم، نمایندگی مردم حوره انتخابیه اردبیل،نیر،نمین و سرعین را عهده‌دار بود اعلام برائت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جالب این که چند ماه پیش از این اعلام برائت، کمال الدین پیرموذن در دوبی با نورالدین پیرموذن ملاقات و عکس یادگاری گرفت.

انتهای پیام  

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
سلام
من با برادران پیرموذن ( حاج کمال و حسین ) کاری ندارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم اما در باره دکتر نورالدین پیرموذن باید گفت حیف شد که از خدمات و علم ایشان بسیاری از هم وطنان بی بهره شدند .
بر بسیاری از همشهریان عزیز خدمات و زحمات دکتر پیرموذن پوشیده نیست و هیچ وقت لطف و محبت ایشان در برخورد با بیماران از یاد نخواهد رفت . امیدوارم زمینه حضور دکتر در ایران فراهم شود .
امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
خدمات آقا نور الدین برای مردم منطقه وعلی الخصوص مناطق محروم استان قابل تقدیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار