حوزه علمیه خواهران اردبیل:
مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل خبر داد و گفت: حوزه علمیه خواهران اردبیل از بانوان علاقمند به تحصیل علوم دینی و اسلامی در راستای تربیت بانوان متخصص و کارآمد در جهت تحقق رسالت در عرصه های تبلیغ و ترویج فرهنگ معارف ناب اسلام ثبت نام می کند.
کد خبر: ۵۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 16 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل ، لیلا راثی مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران اردبیل از بانوان علاقمند به تحصیل علوم دینی و اسلامی در راستای تربیت بانوان متخصص و کارآمد در جهت تحقق رسالت در عرصه های تبلیغ و ترویج فرهنگ معارف ناب اسلام ثبت نام می کند.

راثی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر هوشمندانه امام راحل(ره) در زمینه تربیت بانوان به عنوان قشری تاثیرگذار در حوزه علمیه خواهران فراهم شده و هم اکنون مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از علاقمندان به فراگیری علوم اسلامی ثبت نام می نماید.

وی افزود: بانوان علاقمند به تحصیل علوم دینی و اسلامی با مدرک سیکل ،دیپلم و بالاتر برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام از طریق مراجعه به حوزه علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت علمیه خواهران اقدام نمایند.

راثی به اهداف تعلیم و تربیت بانوان در حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: اهداف حاکم بر نظام تعلیم و تربیت در حوزه های خواهران تربیت بانوان عالم و مومن ،متعهد، بصیر و انقلابی ، آگاه ووظیفه شناس در ایفای وظیفه مادری و همسری و پاسداری از تحکیم و تعالی خانواده است.

وی افزود: تربیت بانوان متخصص و کارآمد در راستای تحقق رسالت از ماموریت های حوزه علمیه خواهران در عرصه های تبلیغ و ترویج فرهنگ معارف ناب اسلام می باشد.

وی تصریح کرد: توفیق شاگردی اهل بیت و بهره مندی از فضای تهذیبی و آموزشی حوزه و اعطای دانشنامه سطح دو و امکان تحصیل در حوزه و دانشگاه – برخورداری از تحصیل رایگان و پذیرش بدون آزمون کتبی بر اساس سوابق تحصیلی است که موفقیت در سنجش علمی و سایر مراحل پذیرش مصاحبه و تحقیق از جمله شرایط عمومی پذیرش است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار