معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: مأموران خدمات‌رسانی شهرداری اردبیل برای رفع آبگرفتگی معابر و خدمت‌رسانی بهتر به مردم در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر: ۵۶۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 15 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، شهرام لازمی زارع امشب در حاشیه خدمات‌رسانی کارکنان شهرداری اردبیل برای رفع آبگرفتگی معابر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه هواشناسی اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و باران،  مأموران خدمات رسانی شهرداری اردبیل در حالت آماده‌باش بوده و با تقسیم وظایف در سه شیفت کاری در ۴ منطقه شهر، به خدمات رسانی مشغول هستند.

وی افزود: بیش از یک صد نفر از عوامل خدمات‌رسانی و کارگران رفت و روب  در مسیرهای پرترددی که همیشه بدلیل وجود زباله در جوی آب‌ها با مشکل  آبگرفتگی مواجه هستند، پای کار ایستاده و مسیر تردد شهروندان را آزاد کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با بیان این که طی اعلامیه هواشناسی اردبیل، بارندگی به صورت برف  ادامه خواهد داشت افزود: در این راستا نیز دستگاه‌های نمک‌پاش برای نمک‌پاشی در پل‌ها و مسیرهای شیب‌دار تا ساعت یک شب آماده هستند و در مسیرهای معین شده فعالیت داشته تا با نمک پاشی به موقع، مانع از اختلال در رفت و آمد شهروندان شوند.

لازمی زارع با اشاره به پیش بینی بارش برف به میزان ۱۰ سانتی‌متر در سطح شهر اردبیل گفت: از ساعت یک شب نمک‌پاشی آغاز شده و چنانچه میزان بارش بیشتر از برآوردها باشد، ماشین‌آلات سنگین از اول صبح و قبل از شروع ساعت ادارای به فعالیت خواهند پرداخت تا شهروندان در تردد دچار مشکل نشوند.

وی در خصوص رفع آبگرفتگی معابر در کوچه‌های فرعی از فعالیت ۶ مورد پمپ آتش‌نشانی در میدان تازه تأسیس نیار، علی سرباز، آزادگان و خروجی‌های شهر خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش باران از ساعت ۱۷ عصر امروز پمپ‌های آتش‌نشانی فعال بوده و تا رفع کامل آب گرفتگی در مسیر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار