مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه تسهیلات به طرح‌های مختلف در این حوزه تاکنون هفت هزار نفر در سطح استان در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 14 February 2018

به گزارش تابنا ک اردبیل، قاسم رحیمی در نشست ماهانه اقتصادی نما در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه تسهیلات به طرح‌های مختلف در این حوزه تاکنون هفت هزار نفر در سطح استان در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در زمینه ارائه تسهیلات به ثبت‌نام‌کنندگان در این سامانه بیان کرد: یک هزار و 400 طرح با اعتبار 6 هزار و 400 میلیارد ریال در دست بررسی بوده که از این میزان 4 هزار و 800 میلیارد ریال بررسی شده و به بانک های عامل معرفی شده است تا پس از بررسی مجدد در بانک‌ها تسهیلات مورد نظر به متقاضیان ارائه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: از طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تاکنون 120 میلیارد ریال از مبلغ معرفی‌شده به متقاضیان پرداخت و جلساتی نیز با متقاضیان تسهیلات و سرمایه‌گذاران برگزار شده است.

رحیمی اشتغال را از مهمترین مسائل در کشور و استان برشمرد و گفت: براساس اعلام مرکز آمار ایران در استان اردبیل نرخ بیکاری 9.9 در تابستان امسال بوده که انتظار می‌رود با ارائه تسهیلات در راستای توسعه اشتغال شاهد رفع یا کاهش مشکلات در این حوزه در سطح استان باشیم.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به بسته حمایتی دولت از طرح‌های اشتغال تصریح کرد: با وجود تغییرات در فضای کسب و کار اما فضای کسب و کار در کشور نتوانسته تغییر و تحولاتی اساسی در این حوزه داشته باشد و با توجه به این امر دولت در تلاش برای حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد طرح‌های اشتغال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار