مدیرعامل توزیع برق اردبیل:
مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: با اقداماتی که در سال‌های اخیر برای ارتقا شبکه توزیع این استان صورت گرفته خاموشی برق به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۵۶۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 13 February 2018
  به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: تمامی اقدامات موجب شده که خاموشی به حداقل مقدار ممکن برسد.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی میزان تاب آوری شبکه توزیع برق اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با اجرای طرح های در دست اقدام به مراتب تاب آوری شبکه ارتقا یابد.

مدیرعامل توزیع برق استان به تبدیل کابل‌های برق به خودنگه دار اشاره و تأکید کرد: این اقدام نیز با هدف کیفی سازی شبکه توزیع و کاهش قطعی انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون هزار و ۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگه دار اجرا شده و اجرای دو هزار کیلومتر دیگر نیز به مناقصه رفته است که در شهرستان‌ها با اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون به دلیل فعال‌سازی دو اکیپ تعمیر  خط گرم برای تعمیرات نیاز به خاموشی برق مشترک نیست، متذکر شد: تعداد این اکیپ‌ها در سال آینده به چهار مورد افزایش می‌یابد.

به گفته وی به منظور ارتقا شبکه توزیع مرکز تماس ۱۲۱ در پنج شهرستان دایر شده و استقرار آن در سایر شهرستان‌ها نیز دنبال می‌شود که از طریق مرکز تماس سریعاً خرابی و یا خاموشی اعلام می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار