مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سه برابر مصرف تولید برق داریم که در قالب شبکه سراسری تحویل می‌دهیم.
کد خبر: ۵۶۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 11 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، منطقه اردبیل، حسن محمدی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: شرکت توزیع برق عملکرد مطلوب و مناسبی را در عرصه خدمات‌رسانی به هموطنان داشته به طوری که در یک مقایسه کلی خدمات ارائه شده در حوزه برق در این چهار دهه نسبت به قبل از انقلاب یک عملکرد افتخارآفرین است.
 
وی موضوع اعتمادسازی، انعکاس واقعیت‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت را از اولویت‌ها و مهمترین رویکردهای شرکت توزیع برق استان دانست و خاطرنشان کرد: در این مسیر از رسانه‌ها انتظار داریم در دوره جدید فعالیت شرکت توزیع برق استان اردبیل این مجموعه را همراهی کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از برق به عنوان زیرساخت زیرساخت یاد کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در بخش صنعتی و سایر مشترکین در تامین زیرساخت اساسی برق یک حرکت مطلوب و رویکرد مناسبی را در پیش بگیریم.
 
محمدی به افزایش تعداد مشترکین برق در دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون در استان اردبیل 530 هزار مشترک از نعمت برق استفاده می‌کنند.
 
وی تعداد شبکه‌های موجود برق را بیش از 13 هزار و 500 مورد اعلام و تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک هزار و 400 شبکه برق در استان اردبیل دایر بود ولی این تعداد بعد از پیروزی انقلاب به شدت افزایش یافته و به چندین برابر رسیده است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب 297 پست دایر بوده که این تعداد هم اکنون به بیش از 6 هزار و 600 پست برق در استان رسیده است، اضافه کرد: این عملکرد نشان دهنده فعالیت‌های گسترده شرکت برق در سنگر تلاش، کار و مجاهدت بوده است.
 
محمدی با اشاره به اینکه 20 روستا تا قبل از انقلاب برق‌دار بودند که در حال حاضر این تعداد به یک هزار و 698 روستای بالای 10 خانوار رسیده است، ادامه داد: ما تاپایان امسال مجموع روستاهای برق‌دار استان را به یک هزار و 700 مورد افزایش خواهیم داد.
 
وی با اشاره به مهاجرت‌های معکوس در برخی مناطق روستایی افزود: ما تنها تعداد محدودی از روستاهای چندخانوار را داریم که در کنار عشایر تامین برق آنها را به شکل سلول‌های خورشیدی انجام می‌دهیم.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل مجموع تولید برق استان را قبل از پیروزی انقلاب 44 مگاوات اعلام کرد و گفت: بعد از پبروزی انقلاب اسلامی تولید برق استان به ببش از یک هزار و 10 مگاوات رسیده که سه برابر مصرف استانی تولید برق داریم.
 
محمدی نصب 158هزار چراغ برق را در سطح استان در سال‌های اخیر یادآور شد و بیان کرد: رشد مصرف برق استان در سالجاری 6 تا 7 درصد بوده به طوری که اکثر مصارف ما شامل مصارف خانگی بوده و عمدتا در ارتباط با روشنایی است.
 
وی خاطرنشان کرد: شاخص مصرف برق در این استان دو برابر متوسط مصرف جهانی است که از نظر شدت مصرف برق در مقایسه با کشورهای پیشرفته چهار برابر شدت مصرف مان بیشتر است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با اظهار تاسف از اینکه بخش عمده ای تولید برق استان به مصارف خانگی با کمترین بهره‌وری و ارزش افزوده می‌رسد اظهار کرد: این در حالی است که برای تبدیل برق به ارزش افزوده باید بیشترین مصرف در بخش صنعت و واحدهای تولیدی باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار