رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی و مهم دستگاه قضایی استان مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده و در این زمینه هیچ گونه گذشت و اغماضی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 07 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی امروز در همایش کارگری استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی و مهم دستگاه قضایی استان مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده و در این زمینه هیچ گونه گذشت و اغماضی با متخلفان نداریم.

وی از حمایت از سرمایه‌گذاران مشروع و قانونی در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: امروزه بیکاری به یکی از مهمترین دغدغه‌ها در جامعه و به ویژه برای جوانان تبدیل شده که در راستای کاهش این مشکل دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاران را از اولویت‌های خود دانسته و در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

قاصدی با بیان اینکه در حد امکان حکمی که سبب توقف تولید شود را صادر نمی‌کنیم، تصریح کرد: این امر برای حمایت از فعالیت‌های تولیدی و جلوگیری از توقف تولید در کارخانجات استان انجام می‌شود و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران نیز به همین منظور تشکیل می‌شود که تاکنون پرونده 300 واحد تولیدی در این کمیته بررسی و مشکلات آن‌ها با پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم برطرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر نگاه حمایتی به سرمایه‌گذاری و بخش تولید تقویت شده و در کنار دستگاه‌های مختلف دستگاه قضایی نیز حمایت‌های لازم و اساسی را از تولید انجام می‌دهد و امیدواریم بتوانیم با این اقدامات حمایتی زمینه‌ساز رونق اشتغال در استان بوده و تحقق شعار سال را شاهد باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حاکمیت اسلام مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده که سبب خشم و هراس دشمنان شده که از همین رو هر روز دشمنان با ترفندها و حیله‌های مختلف تلاش می‌کنند تا به نظام آسیب برسانند که وظیفه ما بوده در این زمینه هوشیاری لازم را داشته و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار