مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل؛
مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل گفت: مدیران و کارکنانی که مرتکب تخلف و جرم غیر قابل چشم پوشی شده و با تخلفات خود زمینه فساد را فراهم کنند با قاطعیت از بدنه شهرداری اردبیل حذف خواهند شد.
کد خبر: ۵۶۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 07 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سید ابراهیم میر عباس مبارزه با فساد اداری در شهرداری اردبیل تصریح کرد: در راستای تاکیدات دکتر حمید لطف اللهیان مبنی بر مبارزه با فساد اداری، مدیران و کارکنانی که مرتکب زاده در ادامه نشست مشترک خود با مدیر و کارشناسان منطقه یک با موضوع تخلف شوند بی درنگ از مجموعه شهرداری اردبیل حذف خواهند شد.

وی با بیان این که تک تک مسئولین در ارتقای سلامت اداری مسئول هستند گفت: با نظارت مستقیم و مستمر می توان دامنه این فسادهای احتمالی را کوتاه کرد.

مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل ادامه داد: هیچ شکی در صداقت عمل عوامل زیر مجموعه شهرداری اردبیل نیست، اما پیشگیری از بروز تخلفات در پی احترام به حقوق شهروندی و ایجاد اعتماد در بین مردم از اصلی ترین وظیفه اداره بازرسی شهرداری اردبیل است.

میرعباس زاده متذکر شد: مدیران و مسئولان عملکرد و رفتار کارکنان خود را رصد کنند و موظف هستند درصورت احراز کوچکترین تخلف آن را گزارش دهند.

مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل با تاکید بر این که مردم مداری و تکریم ارباب رجوع را باید سرلوحه کارهای خود قراردهیم، از کارکنان این مناطق خواست تا در چارچوب قوانین کاری خود فعالیت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار