مدیرعامل شرکت گاز اردبیل مطرح کرد؛
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: از سال ۹۲ تاکنون گازرسانی به ۶۵۶ روستای این استان انجام شده که رشد ۱۶۴ درصدی را نشان می دهد.
کد خبر: ۵۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 07 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، فیروز خدایی در تشریح وضعیت گازرسانی به روستاها و شهرهای اردبیل تصریح کرد: در وضعیت فعلی ۲۶ شهر و هزار و ۵۶ روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به ۳۲۰ روستای دیگر نیز در دست اجرا است.

خدایی با بیان اینکه در بخش خانگی ۴۴ هزار و ۶۰۰ مشترک داریم، ادامه داد: از سال ۹۲ به بعد گازرسانی به ۶۵۶ روستا انجام شده که رشد ۱۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد مشترکان نیز از سال ۹۲ به بعد با رشد ۳۷ درصدی مواجه است و درصورتی‌که پروژه‌های گازرسانی فعلی روستایی به اتمام برسد، ۹۸ درصد روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین به گاز رسانی به بیش از هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال نیز گازرسانی به ۳۶ واحد دیگر با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به تأمین گاز واحدهای صنعتی و تولیدی متقاضی اضافه کرد: در بخش مشترکان خانگی نیز تاکنون نیاز تمامی مشترکان شهری  و ۸۸ درصد از خانوارهای روستایی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان به اجرای هشت هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه و ۲۲۲ هزار انشعاب اشاره کرد و بیان داشت: گازرسانی به ۶۵ جایگاه سوخت نیز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار