مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل:
مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل گفت: هوشیاری و تذکر به موقع، مانع از وقوع تخلف و جرم در دستگاه های اداری است و ضروری است مدیران با نظارت بر عملکرد و رفتار عوامل زیر مجموعه ی خود، تخلفات احتمالی را در بدنه شهرداری اردبیل متوقف کنند.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 04 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل؛ سید ابراهیم میر عباس زاده در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان منطقه 4 شهرداری اردبیل تصریح کرد : هوشیاری و تذکر به موقع، مانع از وقوع تخلف و جرم در دستگاه های اداری است و بایستی در راستای ارتقای سلامت اداری با نظارت و بازرسی مستمر صحت و سلامت عملکرد همکاران تایید شود.

وی با اشاره به دلسوزی و صداقت عمل تمام همکاران شهرداری اردبیل ، مراقبت مستمر و تشویق پرسنل را یکی از راههای حفظ و حراست از سلامت عملکرد آنان دانست و افزرود: با ارزشیابی و بازرسی سازمان یافته است که ناخالصی های احتمالی شناسایی و مشکل و موانع موجود در مسیر تعالی شهرداری رفع می شود.

مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل ادامه داد: قانون فصل الخطاب است و عمل به قانون باید سر لوحه تک تک مدیران و کارکنان شهرداری اردبیل قرار گیرد.

میر عباس زاده با بیان این که نا آگاهی یا دور زدن قانون، هر دو در نتیجه به عمل غیر قانونی منجر می شود تصریح کرد: هوشیاری و تذکرات بموقع می تواند مانع از وقوع تخلف و جرم در مجموعه شهرداری اردبیل باشد.

وی گفت: واحد بازرسی شهرداری اردبیل پای عمل قانونی خواهد ایستاد و هیچ تساهل و تسامح در خصوص تخلفات قابل قبول نیست و از این رو ضرور ی است واحدهای اجرایی که ارتباط بیشتری با مردم دارند بیشتر حواسشان به رفتار و اعمالشان باشد چرا که آبروی اداره در گرو عملکرد این همکاران است.

در این جلسه فضیلت ابراهیمی مدیر منطقه 4 با پیشنهاد برگزاری جلسه توجیهی برای پرسنل گفت: ممکن است بعضی از اشتباهات در آینده تبدیل به جرم شود و با نا آگاهی به خطای جبران ناپذیر برای اداره و همکاران مشکلاتی به بار آورد که باید آگاهی و شناخت لازم در راستای قوانین کاری به کارکنان ارایه کرد.

گفتنی است این پیشنهاد مورد استقبال مدیر بازرسی شهرداری قرار گرفت و مقرر گردید جلسه توجیهی و تبادل نظر با مسولین واحدها و همکاران منطقه در اسرع وقت صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار