کد خبر: ۵۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 04 February 2018

کسانیکه هر روز با ایجاد کانال های تخریبی فضای شهرستان را مسموم میکنند کاش به این پایاب سری بزنند .
امروز به دعوت دوست عزیزم جناب آقای جاوید صحرایی مدیر توانمند روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان به مراسم کلنگ زنی پایاب سد احمدبیگلو رفتم .
اولین لحظه ورود با دو صحنه مواجه شدم

صحنه ای خوشحال کننده
و صحنه ای تکان دهنده

صحنه ی خوشحال کننده اینکه
تعداد زیادی از فارغ التحصیلان بیکار در آنجا مشغول کار شده بودند .
صحنه ای که همیشه آرزوی قلبی آن را داشتم تا جوانان تحصیلکرده بیکار این شهر شاغل شوند
از مهندس قربانی عزیز که مدیر توانمند و افتخار مشگین شهر در پایاب بود تعداد شاغلین را جویا شدم که نزدیک به ۴۰۰ نفر بود.
اما صحنه ی تکان دهنده
صحنه ی تکان دهنده که برای بنده جالب بود جذب جوانان از طیف ها و افراد منتسب به سایر کاندیداها از اسدی گرفته تا بقیه کاندیدا در این پایاب بود .!!!
صحنه ای که برای بنده بعنوان یک کنشگر سیاسی جالب بود و چرا اینکه دکتر ملکی این پایاب را حیات خلوت خود قرار نداده و در جذب این افراد دخالت نکرده و با سعه صدر بدور از فعالیت های انتخاباتی به فکر اشتغال همه ی جوانان این شهر بوده که این خصلت قابل تقدیر و نکوهش است .
و بند پایانی
جناب آقای مهندس سروی مدیر محترم جهاد کشاورزی استان بنده یکی از منتقدان حضرتعالی در بخش کشاورزی و حوزه باغات بودم و گلایه هایی را در این خصوص داشتم
اما امروز با دیدن صحنه اشتغال ۴۰۰ نفر که دل خانواده ها را شاد کردید و امید به زندگی را که برای جوانان فارغ التحصیل این شهر فراهم نمودید و زیرساختها و آینده نگری کشاورزی و سد احمد بیگلو را فراهم کردید
به حضرتعالی دست مریزاد میگویم و این قدم مبارک مهندس سروی و مهندس محسن زاده و مدیر محترم آب استان جناب آقای مهندس سلیمانزاده را قابل نکوهش و تقدیر و تشکر دانستم .


دکتر بهرام عباسزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار