"نصیری"رفت"نواداد"آمد
بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام استاندار اردبیل، علی نواداد را به عنوان معاون سیاسی جدید خود انتخاب و معرفی کرد.
کد خبر: ۵۵۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 25 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه٬ علی نواداد٬ مدیرکل اسبق مرکز صدا و سیمای استان اردبیل و معاون اقتصادی پیشین استاندار آذربایجان شرقی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل منصوب شد.

استاندار اردبیل در این جلسه اظهار داشت: جابه جایی‌های انجام شده با نیت خیر و به منظور توسعه استان انجام می‌شود و قطعا این تغییرات برای بهبود وضعیت استان در زمینه‌های مختلف اقتصادی٬ عمرانی٬ اجتماعی و فرهنگی است.

اکبر بهنام‌جو گفت: معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل از جمله افراد با تخصص در حوزه مدیریت بوده که امیدواریم در انجام مأموریت های خود موفق باشد.

وی تصریح کرد: معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل نیز از چهره‌های شاخص استان اردبیل هستند که خدمات بسیار ارزنده‌ای در استان اردبیل انجام دادند.

نواداد:دنبال ارتقای شاخص‌های سیاسی استان هستیم

علی نواداد در آیین تودیع و معارفه معاونین سیاسی استانداری اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل از قابلیت های متعدد برخوردار بوده و باید برای توسعه ابعاد مختلف آن تلاش کرد.

وی افزود: استان اردبیل یکی از استان های امن مرزی کشور محسوب می شود و با این وجود توسعه در ابعاد سیاسی و استفاده از ظرفیت مرزی بودن اهمیت ویژه دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل تاکید کرد: علاوه بر این باید زمینه های لازم برای توسعه تعاملات مرزی اردبیل فراهم شود و در کنار توسعه سیاسی به توسعه فرهنگی و اجتماعی توجه داشت.

نواداد همچنین به ضرورت بهبود تعامل با مردم نیز اشاره و تصریح کرد: معاونت سیاسی نیز در راستای تحکیم ارتباط دولت و مردم تلاش خواهد کرد.

وی استفاده از ظرفیت مردم در اجرای امور را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: در تمامی برنامه های توسعه نیز این مهم مورد تاکید است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل همچنین با اشاره به پیش رو بودن دهه فجر خواستار استفاده حداکثری ادارات در تشریح عملکرد خود شد.

نواداد به ضرورت تعمیق ارزش های انقلاب تاکید کرد و افزود: برای دست یابی به اهداف و اجرای برنامه ها نیازمند همراهی و مشارکت هستیم.

نصیری:برای توسعه کل استان باید تلاش کنیم

معاون سابق سیاسی استانداری اردبیل نیز با تاکید به اینکه در طول فعالیت خود جمله ای دروغ نگفته است، اضافه کرد: بنده مخالف خشونت هستم.

ناصر نصیری تصریح کرد: اغتشاشات اخیر بیش از اینکه به مسائل اقتصادی مراتبط باشد به مسائل فرهنگی مرتبط است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید به فکر رفع مشکلات مردم بوده و چهره مردمی داشته باشند تا تعامل با مردم افزایش یابد.

معاون سابق سیاسی استانداری اردبیل در ادامه به برخی اظهار نظرها اشاره کرد و بیان داشت: بحث های منطقه ای خیانت است و برای توسعه همه حوزه ها و شهرها می بایست دست به دست هم دهند.

حسین‌زاده: اشتغال در راس برنامه‌ها باشد

بهمن حسین زاده معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل هم در آیین معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: دولت تدبیر و امید اشتغال زایی و تولید را را در دستور کار دارد ومدیران هم باید مطابق برنامه های اعلام شده اشتغال را در راس برنامه خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: دولت چهار بسته حمایتی رونق تولید ،اشتغال فراگیر،اشتغال روستایی و بهره مندی از منابع صندوق توسعه ملی را برای اشتغال و تولید مد نظر دارد و انتظار می رود مدیران در پیشبرد این برنامه ها کوشا باشند.

حسین زاده بهبود فضای کسب وکار و ونق تولید را دراستان اردبیل یادآور شد وگفت: این استان در میزان معرفی واحد های تولیدی به بانک ها رتبه سوم را در کشور کسب کرده است.

بدری: برای توسعه استان‌‌، حامی دولت هستیم

صدیف بدری هم در این آئین اظهار داشت: اردبیل بر خلاف پتانسیل ها از محرومیت هایی رنج می برد که برای رفع آن نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

وی افزود: پروژه های زیربنایی استان در سال های اخیر دچار چالش بوده که خوشبختانه استاندار اردبیل برای رفع آن اهتمام دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای توسعه استان نمایندگان نیز حامی دولت بوده و خواهند بود.

بدری متذکر شد: برای توسعه مسائل حزبی و سلیقه ای باید کنار گذاشته شده و همه حوزه ها پای کار آیند.

وی با بیان اینکه نیروهای متخصص در استان به کار گرفته شده اند و این روند باید ادامه یابد، اضافه کرد: انتظار داریم مدیران نیز پیگیر اجرای طرح های کلیدی باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی مدیران حتی دو سال است با خود بنده تماس نداشتند و پیگیری مطلوبی ندارند.

بدری با ذکر مثالی به افزایش اعتبارات عمرانی استان در سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: این افزایش در وضعیتی است که بودجه عمرانی کشور در سال آینده از ۷۰ هزار میلیارد تومان به ۴۰ یا ۳۳ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی متذکر شد: ضروری است با تامین اعتبار مدیران نیز پیگیر اجرا و اتمام پروژه های زیربنایی باشند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
براستی چه ضرورتی داشت یک بازنشسته غیربومی در این برهه حساس اختیار مهمترین معاونت استانداری را در دست گیرد؟؟؟!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار