کد خبر: ۵۵۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 25 January 2018

اکبر بهنام‌جو در حکمی مسعود امامی یگانه را به‌عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل منصوب کرد.

امامی یگانه پیش از این به عنوان مدیرکل مدیریت بحران اردبیل مشغول به کار بود و پیش از آن نیز مدیر روابط عمومی استانداری بود.

در حکم صادره آمده است: «مطالعه و بررسی وضع شهرها به منظور شناخت و تعیین نیازهای مالی و خدماتی شهرهای استان، بررسی و اظهار نظر درخصوص مصوبات شورای شهر، برنامه‌ریزی به منظور ارتقای روزافزون و بالندگی شوراهای اسلامی شهر، نظارت برامور پرسنلی و استخدامی شهرداری‌ها، بررسی راهکارهای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری‌ها، برنامه‌ریزی برای آموزش شوراهای اسلامی، شهرداران و پرسنل شهرداری‌ها از جمله اموری است که انتظار دارد نسبت به انجام آنها تلاش و اهتمام لازم را بعمل آورید.»

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
ایشان بمبارکی در چهار سال اخیر 4 بار حکم مدیرکلی گرفته از روابط عمومی تا حوزه و بحران و امور شهری . یعنی اردبیل اینقدر قحط الرجال است ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
مدیریت ایشان در برف پاییزی سال گذشته منجر به بروز بحران در مرکز استان ، قطع برق وگاز ونهایتا گدایی اره از تبریز برای هرس درختان شد امسال با حضور این برادر ، خدا عاقبت شهرداری هارا بخیرکند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
در اردبیل پست برای اشخاص از بین نمی رود فقط از جایی به جای دیگر منتقل میشود. مدیرکل فلان جا میشود مدیرکل بهمان جا... همینطور میچرخد. خروجی چیست؟ هیچ
اینها نمیدانند که باید یک روز در محضر خدا پاسخگوی مسئولیتهای خود باشند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار