سید محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد شد.
کد خبر: ۵۵۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 23 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل،به پیشنهاد محمد سلطانی فر و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل مطبوعات داخلی و خارجی ارشاد منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، سیدمحمدرضا دربندی، مشاور ارشد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی به سمت مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منصوب شد.

وی تحصیلات حوزوی و آکادمیک (کارشناسی ارشد مدیریت) دارد و در سالهای 72 تا 76مدیر کل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد بوده است. او سالها در نهادهای فرهنگی کشور در پستهای مهم و کلیدی مسئولیت داشته که از آن جمله می توان به «عضویت در شورای راهبردی رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل امور رسانه‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شوراي طرح و برنامه شبكه جام جم» اشاره کرد.

پیشتر و بعد از بازنشستگی حسن محرابی، زهیر مطهری به مدت 4 ماه سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی بود.

همچنین طی حکم دیگری، علیرضا شیروی، معاون اداره کل رسانه های خارجی، مدیر کل این اداره شد.
 وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و برگزیده جشنواره شهید رجایی در سال 1380 به عنوان سرپرست نمونه در سطح ملی است، سالها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت داشته که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد: کارشناس و مترجم اداره کل رسانه های خارجی، رئیس اداره امور خبرنگاران و دفاتر رسانه های خارجی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، معاون امور خبرنگاران اداره کل رسانه های خارجی و  کارشناس سطح عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

«شیروی» جایگزین محمدجعفر صافی می شود که بازنشسته شده است.

مراسم تکریم و معارفه مدیران این دو اداره معاونت مطبوعاتی در همین هفته برگزار می شود

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار