مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احداث شهرک صنفی برای استقرار اصناف در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 22 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی نظری شیخ احمد در جلسه هماهنگی راه‌اندازی شهرک صنفی در اردبیل اظهار داشت: احداث شهرک صنفی در راستای استقرار واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده داخل شهرها بوده که راه‌اندازی این شهرک در اردبیل در دستور کار است.

وی تصریح کرد: با احداث شهرک صنفی و انتقال اصناف به این شهرک‌ها واحدهای صنفی نیز همانند واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی از مزایایی نظیر معافیت‌های مالیاتی، اعمال تشویقات، تخفیفات و دریافت زیساخت‌های لازم بهره‌مند می شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شهرک صنفی در راستای متمرکز کردن و انسجام بخشی در خدمات‌رسانی به صنوف احداث شده و به متقاضیان به صورت نقد و اقساط واگذار می‌شود.

نظری شیخ احمد گفت: با احداث شهرک‌های صنفی علاوه بر ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده معضل آلودگی‌های ترافیکی، صوتی و اجتماعی در داخل شهرها کاسته و برطرف می شود.

وی افزود: برای احداث شهرک صنفی از طریق مشاور ذیصلاح چندین مکان شناسایی و مجوزهای لازم اخذ شده و نیز از سرمایه‌گذاران فعال در حوزه شهرک‌سازی برای احداث یا مشارکت نیز دعوت به عمل آمده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: در نظر گرفته شده است تا صنوف موزاییک‌کاران و سنگ‌کاران، آهنگران، تراشکاران، تعمیرکاران، صافکاران، نقاشان و نمایشگاه‌داران خودرو، نجاران و فعالان صنعت فرش در این شهرک استقرار یابند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار