کد خبر: ۵۵۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 21 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل؛ حمید لطف اللهیان صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  "پارک قرآنی خیرین" در مساحتی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع در خیابان خیرین اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی این پارک با پیشرفت 90 درصدی به اتمام رسیده و در آینده‌ای نزدیک محوطه این پارک با کاشت درخت، درختچه و بوته‌های گل زیباسازی خواهد شد.

 شهردار اردبیل ادامه داد: در پارک قرآنی خیرین از کاشت درختانی استفاده خواهد شد که نام آن‌ها در قرآن ذکر شده و المان‌هایی که نشانه‌های قرآنی دارند، زینت بخش این پارک در شهر اردبیل خواهد بود.

 لطف اللهیان با بیان این که توسعه و گسترش فضای سبز در اردبیل از برنامه‌های شهرداری است گفت: در راستای صرفه جویی در مصرف آب، توسعه فضای سبز رو به سمتی خواهیم برد که از چمن که نیاز آبی زیادی دارد کمتر استفاده و از گونه‌هایی که نیاز آبی کمتری دارند در اردبیل استفاد شود.

شهردار اردبیل به توسعه فضای سبز در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده‌ سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش خواهد یافت چرا که سلامت جسمانی و ارتقای نشاط و رفاه شهروندی و  کیفیت زندگی برتر در گرو شهری سالم با چشم اندازی زیبا است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار