بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:
متاسفانه برخی دستگاههای دولتی در استان بدون توجه به دستورالعمل، راساً با نشریات برای انتشار آگهی وارد مذاکره می شوند که اساساً غیرقانونی و از مصادیق تبانی است.
کد خبر: ۵۵۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 15 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان "فساد ٧٠٠ میلیونی در انتشار آگهی های دولتی"،با تائید اصل فساد، رقم یادشده را اغراق آمیز و شتاب زده خواند.

در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل آمده است: پرونده ای در این خصوص با شکایت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در مراجع قضایی در حال رسیدگی است که بعد از حصول نتیجه، اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق بند ٥ از ماده قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، آگهی های دولتی باید از طریق وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و ادارات کل تابعه در استان ها به مطبوعات داده شود و همه دستگاه های دولتی ملزم به ثبت آگهی در سامانه e-rasanehوزارت فرهنگ و ارشاداسلامی هستند و این دستورالعمل در راستای احقاق حقوق مطبوعات و رعایت عدالت بین آن ها اتخاذ و ابلاغ شده است.

ولی متاسفانه بعضی از دستگاههای دولتی بدون توجه به این دستورالعمل راسا" با نشریات برای انتشار آگهی وارد مذاکره می شوند که اساسا" غیر قانونی و از مصادیق تبانی است.

مجددا" یادآوری می کند که تمامی دستگاه های دولتی برای چاپ آگهی باید به اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان مراجعه و یا در سامانه رسانه های جامع کشور ثبت آگهی کنند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار