شهرداری اردبیل در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی در دستور کار خود دارد که فعلا اجرای ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در شورای شهر به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۵۵۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ 10 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، عصر امروز جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با نطق پیش از دستور رویا کنعانی عضو شورای شهر اردبیل آغاز و در ادامه نامه‌های شهرداری اردبیل که عمدتا در راستای اجرای پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی بود مورد بررسی قرار گرفت.

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه امروز شورای شهر اردبیل با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری اردبیل اظهار داشت: شهرداری اردبیل اجرای 200 میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی را در دستور کار خود دارد که این طرح‌ها برای تصویب به شورای شهر اردبیل ارسال شده و تا به امروز اجرای 100 میلیارد تومان پروژه به تصویب رسیده است.

وی گفت: خوشبختانه مجموعه شهرداری اردبیل در مدت زمان کوتاه، اهتمام ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های شهری اردبیل داشته است که قطعا با ورود بخش خصوصی،‌ بسیاری از مشکلات شهری حل شده و اشتغال نیز ایجاد می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: با جذب این میزان اعتبار به تکمیل، راه‌اندازی و یا بهره‌برداری طرح‌های خرد و کلان شهری و توسعه زیرساختهای شهر اردبیل پرداختیم که هم‌اکنون به دلیل مواجه بودن شهرداری اردبیل با محدودیت درآمد انتظار می رود تا بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های شهری وارد کار شده و این مهم هم‌اکنون یکی از ضروریات شهر اردبیل در بحث توسعه شهری می‌باشد.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: یقینا سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در طرح‌های شهری و در مقوله توسعه زیرساخت‌های شهری اردبیل اثرات مطلوبی داشته و به زودی شهروندان از ثمرات آن بهره‌مند خواهند شد که نیاز است تا هرچه زودتر شاهد حضور بخش خصوصی در این مهم باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار