طلسم 8 ساله تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد شکست؛
مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: اولین پرواز فرودگاه پارس آباد پنج شنبه هفته جاری انجام می شود.
کد خبر: ۵۵۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 10 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سید فخر الدین هاشمی شامگاه سه شنبه در حاشیه برنامه ریزی افتتاح فرودگاه پارس آباد تصریح کرد: اولین پرواز تهران- پارس آباد بعد از مدت ها انتظار شهروندان پارس آبادی صبح پنج شنبه انجام خواهد شد.

وی افزود: فرودگاه پارس آباد در سال های اخیر به دلیل تعریض باند و تعمیر بخش های مختلف آن تعطیل بود که در ماه های گذشته عملیات بهسازی و تعریض به اتمام رسیده و فرودگاه بازگشایی شد.

مدیر کل فرودگاه های استان متذکر شد: با این وجود برای برقراری پرواز رایزنی هایی برای فعالیت چارتر انجام می شد که در نهایت موفق به برقراری پرواز پارس آباد- تهران و برعکس شدیم.

هاشمی با بیان اینکه آیین آغاز به کار فرودگاه پارس آباد با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد به دلیل اینکه پارس آباد دومین شهر پرجمعیت استان است، فرودگاه پارس آباد منجر به رونق و توسعه حمل و نقل این شهر  شود.

فرودگاه قدیمی پارس‌آباد که متعلق به کشت و صنعت مغان بوده است از چند سال پیش به دلیل تعمیرات، تعریض باند، تجهیز سیستم روشنایی و رفع برخی از ایرادات تعطیل بوده و پروازی انجام نمی‌شود در حالی که قبل از تعطیلی موقت این فرودگاه پروازها روزهای یکشنبه و چهارشنبه در این فرودگاه دایر بود.
 
به گزارش تابناک اردبیل، بالاخره طلسم 8 ساله تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد شکسته شد و امید می رود همین امر موجبات رونق و توسعه بیش از پیش منطقه زرخیز مغان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار