کد خبر: ۵۵۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 10 January 2018

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از ملی پوشان فوتبال ایران در روز های اخیر تبدیل به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی شده است.

از مدت ها پیش خبرهایی درباره ارتباط این فوتبالیست با یک دختر اروپایی در خارج از کشور دست به دست می شد که منبع این خبرها برخی سایت های کشوری بود، که این فوتبالیست ایرانی در آن توپ می زد. خبرهایی که تا کنون از سوی این ملی پوش تایید یا تکذیب نشده است.
اما در روزهای اخیر عکس زننده و غیر اخلاقی از این فوتبالیست منتشر شد که هنوز واقعی یا غیر واقعی بودن آن مشخص نیست و به یکی از سوژه داغ شبکه های مجازی تبدیل شده است.
به نظر می رسد به هر طریقی که بخواهیم به این ماجرا نگاه کنیم انتشار اینگونه عکس ها از یک ملی پوش را نمی توان به حریم خصوصی ارتباط داد. چون او یک بازیکن ملی است و الگوی بسیاری از نوجوانان در فوتبال محسوب می شود و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می بایستی هر چه سریعتر در مورد این عکس ها تحقیق کنند و از ملی پوش مورد نظر توضیح بخواهند. یعنی اگر عکس منتشر شده دروغ است آن را اعلام کنند و اگر حقیقت دارد با این قضیه برخورد مناسب انجام دهند.
هر چند در روزهای اخیر شایعه نامزدی این بازیکن با این دختر به گوش رسیده است اما به هر ترتیب انتشار اینگونه عکس ها در آن قالب هم با علامت سوال بزرگی روبروست.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار