با کسری ۲۲ درصدی؛
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال درآمد عمومی پیش‌بینی شده این استان محقق نشد.
کد خبر: ۵۵۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 09 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم مظفری بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بررسی درآمد عمومی ۹ ماهه محقق شده اردبیل گفت: میزان درآمد محقق شده استان در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۴۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: این در حالی است که به نسبت مقدار پیش‌بینی شده این رقم با کسری ۲۲ درصدی همراه است و متاسفانه درآمد پیش بینی شده محقق نشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تأکید کرد: به دلیل پیش‌بینی با رقم بالای درآمدها و از سویی رکود حاکم در بازار میزان درآمد عمومی محقق شده از مقدار پیش‌بینی شده کمتر است.

مظفری تأکید کرد: درآمد استان‌ها از محل مالیات، نفت و گاز حاصل می‌شود که به غیر از دو استان، درآمد مابقی از جمله اردبیل از محل درآمدهای مالیاتی تأمین می‌شود.

وی با اذعان به اینکه ۲۰۵ میلیارد تومان درآمد استان مربوط به درآمدهای مالیاتی است، ادامه داد: مابقی درآمد محقق شده از سایر منابع حاصل شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در خصوص اینکه آیا فرار مالیاتی یا رکود اقتصادی عامل اصلی افت درآمد استان است؟ به خبرگزاری مهر گفت: فرار مالیاتی در استانی مانند اردبیل که سطح مبادلات اقتصادی پایین بوده و واردات و صادرات محدود است، چندان مشاهده نمی‌شود.

مظفری دلیل اصلی کسری درآمدی استان را شرایط اقتصادی و رکود حاکم بر بازار دانست که بر میزان درآمدهای عمومی تأثیر گذاشته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مودی
|
Germany
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
یکی از راههای نهادینه شدن پرداخت مالیات که مقام معظم رهبری از ان بعنوان فریضه یاد فرموده اند رفتار درست مسولان مالیاتی با ارباب رجوع است اگر اقای مدیرکل سری به ساختمان قدیمی اداره مالیاتی شهرستان اردبیل واقع در جنب شهربانی قدیم بزنند و اتاق بزرگ واقع در انتهای راهرو طبقه همکف را چک کنند خواهند دید چگونه برسر مردم عربده می کشند وبرسر ارباب رجوع منت میگذارند ... با این وضع انتظار دارید مردم برای پرداخت پول به شما التماس هم بکنند؟؟؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
تشکیلات دارائی و امور مالیاتی اردبیل از معدود اداراتی هستند که بیشترین امکانات را دارند یک ساختمان قدیمی در کنار شهربانی سابق ، یک ساختمان جدیدالاحداث چند طبقه در روبروی شهرداری مرکزی اردبیل ، یک ساختمان درحال اجرا در جنب آن که در مرکز شهر مستقرند و دو سه ساختمان در شهرک اداری واقعا اینهمه ساختمان را میخواهند چکار؟؟ یک یا دوساختمان برایشان کافیست مابقی اسراف شده که با پول آن میشد چند مدرسه در مناطق محروم ساخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
تنها علتش بی پولی و کم تحرکی اقتصادی و کلا نابودی اقتصادی استان اردبیل هست .....یک کارخونه درست و حسابی این شهر نداره که جوونهاش برن کار کنن و حقوق درست و به موقع بگیرن ... این شهر اصلا مدیر نداره ...
کاسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
ظاهرا رفتار نادرست با مردم در بین برخی از مسئولان میانی اداره امور مالیاتی شهرستان اردبیل اپیدمی شده لطفا مدیرکل محترم و مادام العمر مالیاتی استان رسیدگی بفرمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار