اعتبارات عمرانی استان اردبیل پیش از موعد تخصیص می‌شود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اعتبارات عمرانی استان اردبیل به دلیل فرصت محدود کاری در استان و فصل سرما، پیش از موعد تخصیص و ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 06 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حسین‌علی امیری امروز در حاشیه آئین بهره‌برداری از یک واحد صنعتی گرمی اظهار داشت: دولت مصمم به توسعه و رونق اقتصادی استان اردبیل است و در جلسه هیئت دولت راهکارهای توسعه استان اردبیل مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با پیگیری مدیران استانی و نمایندگان استان و دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهور، اعتبارات عمرانی استان اردبیل به دلیل فرصت محدود کاری در استان و فصل سرما، پیش از موعد تخصیص و ابلاغ می‌شود تا در روند اجرای پروژه‌ها تسریع یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از افزایش اعتبارات بخش راهسازی استان با دستور معاون اول رئیس جمهور خبر داد و افزود: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات استان اردبیل فصل جدیدی از توسعه و عمران را شاهد باشد.

امیری با بیان اینکه استان اردبیل از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی برای توسعه اقتصادی و اشتغال جوانان برخوردار است و بسترهای لازم توسعه در استان فراهم است، اتحاد و انسجام و همدلی بین مسئولان استان را ارزشمند دانست و گفت: وجود ظرفیت‌های عظیم اشتغال از قبیل آب، خاک حاصلخیز و موهبت‌های گردشگری در استان و نیروی انسانی جوان و متعهد در استان زمینه جهش اقتصادی و اشتغال در استان را فراهم آورده است و با برنامه‌ریزی مناسب و تلفیق توانمندی‌های استان و ابتکار عمل مدیران استانی، این استان می‌تواند جزو استان‌های پیشرو در کشور شود.

وی با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم تا رئیس جمهور بتواند به وعده‌های خود عمل کند و رشد و آبادانی و نشاط و امید در کشور تحقق یابد، تصریح کرد: دولت بر آمده از مردم و انتخاب ملت است و با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور همه مردم است و باید همه کمک کنیم.

به نوشته تسنیم، معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران استانی و استانداری اردبیل در صف اول ارتباط با مردم و خدمتگزاری هستند و ابتکار عمل و کارآمدی مدیران صف اول به معنای موفقیت دولت است.

امیری با تاکید بر تعمیق روابط فرمانداران و مدیران استانی با مردم گفت: نباید ژست ریاستی برای مردم گرفته شود و مردمی بودن مدیران ضرورت اجتناب ناپذیر است که به مدیران استانی و فرمانداران توصیه می‌کنم حل مشکلات معیشتی مردم را سر لوحه برنامه های کاری خود قرار دهند و در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
شماراست میگویید سال روبه اتمام هست هنوزدیناری ازمطالبات عمرانی استان اردبیل پرداخت نشده است درروزروشن دروغ به این بزرگی!!دولت راستگویان روی تمام دولت هاراسپیدنموده است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار