نماینده مردم اردبیل در مجلس با مهر مطرح کرد؛
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ناکارآمد برای تقویت یا جابه‌جایی به استاندار اردبیل معرفی شده تا مردم به دلیل ناکارآمدی آنها متضرر نشوند.
کد خبر: ۵۴۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 06 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل،‌ رضا کریمی اضافه کرد: انتظار می رود در مدیریت استان بیشتر از نیروهای کارآمد و همسو با دولت استفاده شود.

وی افزود: مدیرانی که به دلایل مختلف دولت را همراهی نمی کنند، باید از بخش مدیریت کنار گذاشته شوند چرا که هدف دولت خدمت به مردم است و نباید عده ای با نگاه سیاسی در مسیر خدمت به مردم استان سنگ اندازی کنند.

نائب رئیس کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه منابع انسانی محور توسعه است، تصریح کرد: از انتصاب افراد اصلاح طلب کارآمد برای مدیریت در بخش های مختلف استان اردبیل حمایت می کنم زیرا حامیان دولت بهتر می توانند سیاست های مدنظر دولت را پیاده کنند.

باید جوانان حامی دولت حمایت شوند

وی با تاکید بر اینکه نباید حامیان دولت مورد نامهربانی قرار بگیرند، ادامه داد: باید بانک اطلاعات جوانان حامی دولت در استان تدوین شود تا براساس اطلاعات موجود برای استفاده از این نیروها اقدام شود.

کریمی در مورد تغییر فرمانداران شهرستان های استان نیز متذکر شد: در این خصوص نباید دغدغه ای وجود داشته باشد زیرا تغییر فرمانداران یا جابجایی آنها جزو وظیفه نمایندگان نیست و این کار در حوزه اختیارات دولت است.

وی منافع مردم را خط قرمز نمایندگان عنوان کرد و بیان داشت: نمایندگان به مساله تغییر فرمانداران ورود نمی کنند، مگر در مواقعی که مورد مشورت قرار گرفته و نظرات خود را ارائه دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
این شهر (اردبیل ) اصلا مدیر نداره .. مدیران فقط فکر فک وفامیل و اشنای خودشون هستند هر کی میاد سمت می گیره بلافاصله فامیلای خودش رو پست و مقام میده ... همه هم بی لیاقت ....یک مدیر خوب هم که پیدا میشه سریع واسه نمایندگی مجلس ثبت نام می کنه یا توسط مدیران و روسای استانهای دیگه جذب میشه ....
یک کارخونه درست و حسابی که حقوق به موقع بده وجود نداره .... ی=تعداد کارخانه های اردبیل به یک دهم تبریز هم نمی رسه ....در عوض تعداد قهوه خانه ها و قلیان سراها رکود کشوری رو شکسته ..... بازار کساد و در گیر رکود..... راه اهن بعد از 70 سال از افتتاح اولین خط آن در ایران هنوز به اردبیل نرسیده و انگار نخواهد هم رسید ..... طرح منطقه ویژه اقتصادی با تصمیمات غلط مدیران و امام جمعه شهر حذف شد و کور سوی امید مردم برای بهبود اقتصاد رو نابود کردند .... مدیران به سرمایه گذاران هیچ اعتبار و اهمیتی و احترامی نمی گذارند و اونها رو با رفتار های زننده خود فراری می دهند....شخصیتی مثل علی دایی با اون سرمایه کلا ن بعد از سالها هنوز هیچ سرمایه گذاری غیر از یک فروشگاه لباس و تجهیزات ورزشی در این شهر انجام نداده ..کارخانه نساجی با سو مدیریت رسما تعطیله ... چرم مغان تعطیله ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
مدیران ناکارآمد باید حذف شوند نه جابجا . چون کسی که با رانت سرکار آمده به هر مسوولیتی منصوب شود ناکارآمد خواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار