انتقاد شدید معاون دادگستری استان؛
معاون دادگستری استان اردبیل گفت: عملکرد دستگاه‌های مختلف و مسئولان اردبیل در حمایت از سرمایه‌گذاران مطلوب و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۵۴۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 04 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پارکینگ وسایط نقلیه سنگین شهر اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران جلسات کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان اردبیل به صورت مستمر در اردبیل برگزار می‌شود و در این جلسات مشکلات سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف بررسی می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های مختلف و مسئولان اردبیل در حمایت از سرمایه‌گذاران بیان کرد: متاسفانه در استان رویکرد مثبت و مطلوب نسبت به سرمایه‌گذاری وجود ندارد و در این زمینه مسئولان بی تفاوت هستند که این امر زمینه‌ساز ایجاد مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: در برخی مواقع نیز در اجرای صریح قانون در حمایت از سرمایه‌گذاران نیز مشکلاتی وجود دارد که این امر نیز سبب وارد شدن برخی خسارات به حوزه اشتغال و تولید در استان می‌شود.

به نوشته تسنیم،‌خدادادی با اعلام حمایت دستگاه قضایی استان اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی در سطح استان تصریح کرد: کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اردبیل را توسط اعضای کمیته بررسی و مشکلات آنها را مرتفع می‌کند که در این راستا عزم جدی توسط دستگاه قضا در اردبیل وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی در زمینه پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: تاکنون مشکلات 260 واحد تولیدی و صنعتی در استان در این کمیته بررسی و مشکلات آنها برطرف شده است و امسال نیز این جلسات با جدیت تداوم می‌یابد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: امسال نیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل بررسی شده و در زمینه رفع آنها راهکارهای لازم ارائه و پیگیری انجام شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار